Nem rossz

Csalánosi Csárda Óbuda BudapestCsalánosi Csárda Óbuda Budapest a térképen

2015. áprilisban járt ittÉrtékelt: 2015. május 1.
Pár hete voltunk egy baráti párral a csárdában. Nem ide terveztük a találkozót, de mivel ezt a helyet találtuk nyitva ezért betértünk. Éppen ebédidő volt, így kértünk egy-egy fogást. A hely szépen felújított, a kerthelyiségben ültünk le ahol kellemes környezet fogadott bennünket. A hangulata tipikusan csárda jellegű: hegedűszóval, élőzenével.
Az ételek finomak és bőségesek voltak, a barátnőm halászlevet kért, én mozzarellás csirkemellet, a fiúk csülköt. Mindegyik ízlett mindenkinek.
Ami a negatívum, hogy a pincérek elég szétszórtak voltak. Későn jött az ital, az étel, és elfelejtettek kanalat hozni a leveshez stb.
Az árak az ételek minőségével arányban vannak.
Ha valaki ráér és szeretne komótosan megebédelni, akkor azért nem rossz választás...

Csalánosi Csárda Óbuda további értékelései

2022.01.04barátokkal
Minosíthetetlen a kiszolgálás. Mikor beléptünk két pincér sem köszönt vissza. 10 percet álltunk az ajtóba mire megkérdezte valaki hogy mit szeretnénk. Egy pincr majdnem elsodort és még elnézést se kért. Intettem 3 pincérnek is hogy szeretm a számlát csak ránk néztek s mentek tovább. A...
2020.07.25családjával
Immáron sokadszor látogattunk el a családdal születésnapot ünnepelni. Nem csalódtunk. Még mindig tartják a színvonalat. Udvarias, gyors kiszolgálás. Fantasztikus ételek! A vadász-szelet a gombás barnamártással, kiválóan fűszerezve! Mennyei! A cigánypecsenye szintén . A kacsamell és, kacsacombos...
2019.02.04barátokkal
Nagyon régóta járunk ide a családdal. Vasárnap is így tettünk. Már készítettük a gyomrunkat a finomságokra. Sajnos másfél órát kellett várnunk. Mivel 14 órára mentünk, majdnem korai vacsora lett belőle. Az ételek minősége sem volt tökéletes. Csalánosi tálat kértünk, amin a csülök fele ehetetlen...