Többet vártunk

Cupákos BudapestCupákos Budapest a térképen

Átlagos 2019. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 21.
Több helyen ( TV-ben, NET-es értékelésekben és cikkekben) hallottunk/olvastunk már erről a bisztróról.
Leginkább dicsérik ezt az éttermet, ezért mi is rég ki akartuk próbálni. Így amikor arra volt dolgunk, betértünk egy ebédre.
Csalódás volt.
A felszolgálás vegyes, mert a hölgy nagyon kedves volt, a férfi pincér viszont mogorva.Nem volt foglalásunk - esetleg ez nem tetszett neki - mert hiába félig volt a hely, végig amíg ott voltunk - nekünk csak a konyhával szembeni kakasülőn adott helyet.
A cupákos burgerben a hús kicsi, a hozzá adott krumpli kevés, a saláta fura ízű.
Már nem a pultnál kell rendelni, hanem asztalszerviz van és a számla tartalmazza a 10% szervízdíjat is.
Az italok horror árasak, egy pohár rozé hosszúlépés 900 ft. Ez azért túlzás.
A tisztaság rendben volt, semmi extra.
A konyha részbe be lehet látni, de sajnos csak a mosogatók és az italmérés látszik.
Egyébként a belső design tetszetős.
Nekünk nem lett kedvenc, többet nem megyünk.
Cupákos Budapest - Étel/ital

Cupákos további értékelései

2020.02.01barátokkal
A Cupákos egy belevaló, vagány, húscentrikus hely, amint arra a neve is következtetni enged. Jómagam egy spórlós pillanatomban mentem ide be egy jóbaráttal és éhes sem voltam nagyon, így a napi ajánlattal éltem, hagymás-zsíros lángost kértem és bablevest, előbbi három szép kis lángost takart,...
2017.08.14egyedül
Új nyitású, főleg húsfókuszú bisztró, egyszerű, letisztult, de trendi környezetben, kicsit piaci falatozó vagy csarnok hangulatú - legalábbis az ülőhelyek -, de nem retró, nem szocreál. Ha jól emlékszem, a Méter nevű ivó volt itt előttük, Dob utca - Kazinczy sarok, a pesti vigalmi negyed közepe....
2017.07.06barátokkal
Barátnőmmel látogattuk meg az éttermet, vegyes érzésekkel távoztunk. A hely hangulata bájosan retro, régi talponálló hentes üzlet pecsenyesütőjére emlékeztet! A választék pont megfelelő, ár-érték aránnyal sincs baj az ételek tekintetében. Ezt ellensúlyozandó az italok ára jóval magasabb. A...