Baráti vacsora

Dallas Étterem BudapestDallas Étterem Budapest a térképen

2015. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. június 5.
Nehány hónapja vacsorázunk itt barátainkkal. Maga az étterem jó kialakítással rendelkezik. A felszolgálók kedvesek és segítőkészek voltak. Az étlap korszerűsége sem utolsó szempont, hiszen egy tabletről választhatjuk ki az ételeket. Vegyesen rendeltünk mindent,hogy minél több dolgot kipróbálhassunk. Az ételek finomak és bőségesek voltak. Viszonylag gyorsan és egyszerre kaptuk meg a rendeléseinket. Amit túlzásnak találok a zene hangereje. Szinte ordítva kellett beszélgetnünk pedig egy asztalnál ültünk. Főként fiataloknak ajánlanám.

Dallas Étterem további értékelései

2022.05.29gyerekekkel
Tegnap tértünk be a családommal,a fiam szülinapjára ebédelni.Az asztal,olyan retkes volt,hogy át kellett törölnünk.Kihozták az étlapokat,amelyek inkább egy fejes salátára hasonlítottak,az összes oldala kiszakadt a helyéről...Kértünk,dr.peppert,ami a tesco-s gagyi változat,a legolcsóbb.Hoztak...
2022.01.30barátokkal
A legamerikaibb étterem Budapesten, azon belül is Óbuda külsőbb részén, megközelítés autóval lehetséges, buszmegállót nem láttam a közelben. Az étterem előtt önkiszolgáló benzinkút üzemel. Az éttermet pontosan úgy alakították ki, mint az amerikai filmekben az autóutak melletti moto-bisztrókat....
2019.12.28gyerekekkel
Steak éttermet keresve jutottunk el az étterembe, ahol december elején ebédeltünk. Terrence Hill neve garancia - gondoltam én, hisz az étteremben evett pár éve, nagy felhajtás mellett... Nagy reményem volt, hogy az általam igen kedvelt country zenét hallok majd két órán át, de nem így volt,...