Hosszú várakozás----de nem érte meg!

Pastano Trattoria BudapestPastano Trattoria Budapest a térképen

Gyenge 2015. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 21.
A férjemmel voltunk az étteremben névnapja alkalmából. Bónusz brigád kuponnal mentünk, foglatunk helyet 2 nappal előbb.Érkezésünkkor az étterem üres volt csak a kert helyiségben voltak.Sajnos mi nem kaphattunk ott helyet mert volt egy nagyobb csoport. 2 felszolgáló volt
akik nem igazán voltak a helyzet urai,az ebédünk 2 óráig tartott,a kiszolgálás ugyan udvarias volt mindig elnézést kértek a várakozásért de ez nem elfogadható.A leves finom volt,az utána jövő fogás ami a 2 személyes tál volt nem a meghirdetett húsokat tartalmazta és kevés is volt.Mi jól éreztük magunkat mert sok éves házasok vagyunk,de azért ide többet nem mennénk.

Pastano Trattoria további értékelései

2015.09.20a párjával
Kora délután jártunk az étteremben, ebéd- és vacsoraidő közt félidőben. Így abból, hogy rajtunk kívül csak egyetlen vendég volt, nem lehet következtetést levonni a forgalmat és a hangulatot illetően. A berendezés... finoman szólva eklektikus. Az ormótlan műkandallót díszítő műmárvány szobrok...
2015.02.03a párjával
Párommal vacsoráztunk egyik péntek este a helyen, Brigád bónuszt felhasználva. A következőket fogyasztottuk: A párom Töltött Csirkemell Filét „Dióhéj” Módra burgonya krokettel. Ránézésre elég kicsi adagnak tűnt, 5-6 rúd krokett volt a tányéron, mellette két közepes méretű töltött...