Dunaparti romantika

Duna Garden Hotel Étterme BudapestDuna Garden Hotel Étterme Budapest a térképen

Kiváló 2013. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 2.
Partneremmel vacsoráztunk itt. Nagyon szeretjük a Dunapartot és a Soroksári-Duna partján álló szálloda-étteremről sok jót hallottam, ráadásul a Dining Guide is jókat írt róla. Elegáns, minimáldizájnos modern beltér és nagyon kellemes szellős vízparti terasza van, és nemcsak autóval hajóval, csónakkal is lehet érkezni. Az étlap közepesen gazdag, van heti ajánlat és nagyevőknek lehet többféle marhahús közül választani (Porter Steak - 500g!!!, stb.) Ennyire nem voltunk éhesek, partnerem libamájjal töltött jércemellet rendelt burgonyapürével, én maradtam a street food szellemében a Chicago 250 Burgernél. A várakozás alatt, sok komoly étteremhez hasonlóan darált olivás digestive-t szolgáltak föl. Sajnos az ehhez kínált kenyér, picit száraz volt, ezért egy kis mínuszt beírtunk képzeletbeli noteszünkbe. Desszertnek párom Creme Brulée-t rendelt erdei gyümölcsös öntettel, nagyon kellemesen krémes volt, gazdagon használták a vaníliát a krémhez. A házi krémes is kellemes volt. Jó kézzel válogatták össze a borokat is, mi a nagy melegben rosé fröccsöztünk (Dúzsi Rosé), és a desszerthez egy meggyes sört kértünk. Szimpatikus volt, hogy lokálpatrióta módon, a közeli, csepeli Rízmajer sörfőzde söreit tartják, és nem ócska nagyüzemi darabokat. A kiszolgálás gyors és figyelmes volt, az este remek hangulatán a kellemes élő bárzene is sokat dobott. És még az árak sem voltak elszálltak. Ajánlom mindenkinek!
Duna Garden Hotel Étterme Budapest - Külső kép

Duna Garden Hotel Étterme további értékelései

2019.01.13egyedül
Pesterzsébet legszebb részén, a Gubacsi híd lábánál, a Duna-parton található családias szálloda étterme és bárja. Reggelente nemcsak szállóvendégeknek svédasztalos reggelit kínálnak 10.00 óráig. Az étterem a szálloda földszintjén található. Tágas, sok asztal van, esténként élő is van zene...
2015.12.11üzleti partnerrel
Olasz partnerrel jártam az étteremben (a partner a hotelben is lakott). A partner imádta a vargánya-levest, utána spagettit evett, amiről pozitívan nyilatkozott. Jómagam harcsapaprikást rendeltem, amihez alapból más köret járt, mint enni szerettem volna, de rugalmas módon grillezett zöldségre...
2014.07.26a párjával
A Duna Garden megnyitása óta ha tehetjük csak ide járunk étterembe. A szép környezet és a vízpart kellemes kiegészítője a kiváló ételeknek. Az árak tükrözik a hely színvonalát így az átlag fizetésből sajnos ritkán teheti meg az ember ezt a gasztronómiai élvezetet. Ár-érték arányban a minősége...