Egy kellemes vacsora

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2013. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. július 10.
Az étterembe belépve az ember egy másik világba csöppen, jobban mondva 4 másik világba! A négy különböző termet bejárva, mi végül a dzsungelben ültünk le, aminek a hangulata igazán kellemes. Az üvegpadló alatt patak csörgedezik, a falon vízesés található. Vacsora közben az ember élvezheti az igazi dzsungelben hallható zajokat és madárcsicsergést.
A felszolgálók nagyon készségesek, kedvesek és udvariasak volta. Amint leültünk, egyből meg is kaptuk az étlapot, illetve felvették az italrendelésünket. Az étlap is illik az egész étteremhez, négy részre van bontva, az étteremben található termeknek megfelelően, de természetesen lehet arról is rendelni, ahová nem ültünk le.
A vacsora nagyon finom volt, nagy adagot kaptunk, és a kiszolgálás is gyors volt. Összességében nagyon jól éreztük magunkat. Bátran merném ajánlani másoknak is!

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...