Páratlan hangulatú évfordulós ebédek

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 4.
Párommal már több alkalommal voltunk a Dzsungelben, mindig más témájú terembe ültünk eddig, mindet nagyon szerettük. Egyedülálló, hogy minden termet más tematikára rendeztek be (akvárium, szavanna, dzsungel), és ennek megfelelő a belső dekoráció is, sőt az étlapon az ételek rafinált elnevezése is igazodik a témához. Az ételek tekintetében több különlegességet kóstoltunk már (amit máshol még nem láttunk) pl. strucchús, ami isteni volt. Ugyanígy a fokhagymakrém leves, amit szó nélkül kihoztak kérésre cipó helyett csészében, illetve a saláták, amelyet hagyma nélkül kértünk, és bár először azt mondta a pincér, hogy a friss saláta előre össze van keverve, de mikor kihozta az ételt, kellemes meglepetésként ért, hogy csináltak egy külön, új, hagymamentes salit. A kiszolgálás is nagyon udvarias, segítőkészek, maximálisan rendben van. Csak pozitívan tudunk nyilatkozni róluk, biztosan megyünk még, rengeteg még a felfedeznivaló, érdemes azonban előre foglalni, nagyon népszerű!

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...