Kocsma vagy étterem?

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

2013. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 10.
Négyesben látogattuk meg a Dzsungel éttermet, amit egyik barátom ajánlott figyelmünkbe. A hely egyedi, bár nem kell csúcskategóriára számítani (nyilván nem is az). Ár/érték tekintetében rendben volt, a kiszolgálás első osztályú. Kedves pincérlányok, gyors kiszolgálás, finom ételek. Ezek alapján újra elmennénk, de sajnos olyan negatív élmény ért minket, amit eddig egyetlen étteremben sem tapasztaltunk. Két asztallal távolabb tőlünk iszonyú hangoskodásba torkollott egy kb. 8 fős baráti összejövetel. Ahogy fogytak a pálinkák, úgy ment fel a hangerő is. Sajnos nem esett le nekik, hogy ez egy étterem és nem kocsma. Megkértük a pincérlányokat, hogy egy másik teremben folytatnánk a vacsorát. Sikerült is találni egy másik asztalt, érdekesség, hogy nem sokkal később a teremben ülő többi vendég is követett minket. Már a hangoskodás, ordibálás is sok volt, de a különféle b..meg és any..d kifejezések hallatán fogyott el a türelmünk. Természetesen nem válogathatja meg az étterem a vendégeit, de elvárható, hogy ilyen esetben az alkalmazottak finoman rászóljanak a viselkedni nem tudó vendégekre. Bármennyire is kedvesek voltak a pincér lányok, ez sajnos nem történt meg, a másik teremben is tovább hallgathattuk az átszűrődő kocsma hangulatot. Egyébként az étteremnek van egy sörözős része is. Nem tudom, hogy a fentebb említett úriemberek miért nem azt választották az italozáshoz. Viszont plusz pont a fiatalabbik pincér lánynak, aki a végén odajött hozzánk és elnézést kért a történtekért. Kedves volt.
Tovább szándékoztunk maradni, de sajnos nem így lett.
Ezen kívül ajánlom másoknak, a minősíthetetlen hangoskodást leszámítva elfogadható étterem.

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...