már nem a régi

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2018. januárban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2018. január 6.
Korábban többször ideszerveztük a tanszéki vacsoráinkat, de ezúttal nem engedték, hogy külön fizessünk. Hat órára foglaltunk asztalt, negyed nyolckor vették fel a rendelést, holott már rég mindenki megérkezett az asztalhoz. Fél kilenckor hozták ki kb. 12 főnek a vacsorát. A húsok nem voltak rendesen átsütve, alig lehetett őket a tompa kis késekkel felszeletelni. Ezt követően további egy óra várakozás után magunk fáradtunk a bejárathoz, hogy rendezzük a számlát, mert a pincérek ránk se bagóztak. Ekkor kijelentették, hogy ők elmondták az elején, hogy csak egy összegben fizethetünk, kiadták a halvány nyugtát, amit a bejáratnál már kabátban ácsorogva a félhomályban próbáltunk kisilabizálni, s miután mindannyian kiszámolgattuk egyenként, hogy ki mennyit fizetett, mégis mínuszban maradtunk. Mindeközben egy idősebb kolléga a recepcióspult mögött állva hisztérikusan ránkszólt, hogy álljunk odébb, mert nem kap levegőt. :D Ilyen borzalmas kiszolgálást és hozzáállást korábban itt nem tapasztaltunk, egyértelmű, hogy péntek este nagy asztaltársasággal nem szabad ide foglalni, mert nem tudják kiszolgálni azt a rengeteg embert.
Tisztaság:Gyenge

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...