Egy falatnyi otthon a belváros szívében

Eiffel Bistro & Bar BudapestEiffel Bistro & Bar Budapest a térképen

2017. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 12.
Az étterem elegáns, trendi, mégsem rideg, nagyon otthonos hangulata van. A kiszolgálás figyelmes, gyors, de nekünk nem tetszett, hogy a pincérek letegeztek minket. Rendben van, hogy fiatalos, pörgős a csapat, de a lazaság nem terjedhet odáig, hogy a huszonéves pincér letegezi a 35 év körüli hölgyeket és a 40 év körüli urakat. Ez megengedhetetlen. Az étteremhét keretein belül vacsoráztunk itt, jól átgondolt, ínycsiklandozó menüsorból lehetett választani. A borjú raguleves finom volt, de csak egy kis darab hús volt benne, az erdei gombát nem találtuk. Főételként a társaságból mindenki kacsamellet választott. 4-ből 3 tányér tökéletes volt, egyikünk tányérján azonban látványosan kevesebb húst tálaltak fel, ráadásul ezen a tányéron a kacsamell bőre nem volt ropogósra sütve. A köretként tálalt gratinírozott burgonya isteni volt. Az ételekhez kóstolt borok és a házi limonádék nagyon finomak voltak. Összességében kellemes vacsora volt, egy kis odafigyeléssel és az alapvető udvariassági szabályok betartásával tökéletes lehetne.

Eiffel Bistro & Bar további értékelései

2018.10.11a párjával
Az Étterem7 keretein belül ültünk be az étterembe Párommal. Kértünk szinte minden ételből, ami a menün volt: előétel, főétel, és desszert. Mindegyik étel kifogástalan minőségű volt. Nem túl fűszeres, nem túl csípős, pont jó! A kiszolgálás rendkívül barátságos volt, az ételek gyorsan elkészültek,...
2018.04.24barátokkal
A déli menü kedvéért (2 fogás 1.290Ft - ár-érték arányban kiváló) tértünk be már többször már az Eiffelbe - 4-5-féle leves,7-8-féle főétel, mindig van valami különlegesség, a hagyományos ételek (pl. főzelékfélék) mellett, így mindenki találhat kedvére valót. Érdemes a napi desszertet is...
2017.07.26kollégákkal
Társasággal mentünk, ebédelni. Asztalt csak úgy tudtunk foglalni, hogy megígértük, hogy senki sem menüt fog kérni, hanem étlapról rendel (így is történt). Ez azért furcsa, hogy menüre, 12 főre nem lehet asztalt foglalni. Picit késtünk, ezért a fejünkre is koppintottak, és én a kiszolgálással...