Étterem7 menü az Eiffel Bisztróban

Eiffel Bistro & Bar BudapestEiffel Bistro & Bar Budapest a térképen

Kiváló 2018. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 11.
Az Étterem7 keretein belül ültünk be az étterembe Párommal. Kértünk szinte minden ételből, ami a menün volt: előétel, főétel, és desszert. Mindegyik étel kifogástalan minőségű volt. Nem túl fűszeres, nem túl csípős, pont jó! A kiszolgálás rendkívül barátságos volt, az ételek gyorsan elkészültek, nem kellett sokat várni semmire. Prémium kategória a város szívében, tök jó hely!

Eiffel Bistro & Bar további értékelései

2018.04.24barátokkal
A déli menü kedvéért (2 fogás 1.290Ft - ár-érték arányban kiváló) tértünk be már többször már az Eiffelbe - 4-5-féle leves,7-8-féle főétel, mindig van valami különlegesség, a hagyományos ételek (pl. főzelékfélék) mellett, így mindenki találhat kedvére valót. Érdemes a napi desszertet is...
2017.10.12családjával
Az étterem elegáns, trendi, mégsem rideg, nagyon otthonos hangulata van. A kiszolgálás figyelmes, gyors, de nekünk nem tetszett, hogy a pincérek letegeztek minket. Rendben van, hogy fiatalos, pörgős a csapat, de a lazaság nem terjedhet odáig, hogy a huszonéves pincér letegezi a 35 év körüli...
2017.07.26kollégákkal
Társasággal mentünk, ebédelni. Asztalt csak úgy tudtunk foglalni, hogy megígértük, hogy senki sem menüt fog kérni, hanem étlapról rendel (így is történt). Ez azért furcsa, hogy menüre, 12 főre nem lehet asztalt foglalni. Picit késtünk, ezért a fejünkre is koppintottak, és én a kiszolgálással...