Klassz hely de éhesek maradtunk

Ellátóház BudapestEllátóház Budapest a térképen

2016. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 21.
Nagyon jó hangulatú romkocsma,tágas belsőtérrel. Főleg fiatalok látogatják. Önkiszolgáló hely de a pultban kedvesek.
Az egész hely teljesen fel van újítva,feltűnően tiszta,asztalok letörölve, mellékhelyiségek szépen takarítva.
Rose fröccsöztünk, majd megéheztünk. Próbálkoztunk a Kocsmakonyhában ahol nagyon udvariasan közölték velünk, hogy valami lett a szakáccsal ...de nem sokára itt lesz. Hiába vártunk nem nyitott ki a konyha, így kissé csalódottan és főleg éhesen távoztunk.
Ellátóház Budapest - Külső kép

Ellátóház további értékelései

2019.02.03gyerekekkel
Jól ismert, felkapott, főként fiatalok körében népszerű romkocsma a VII. kerület bulinegyedében, a Gozsdu Udvar közvetlen közelében. Bejárat a Dob utca felől. A kapubejáró közös a HIVE névre hallgató hostellel, a hostel szobái az emeleten találhatóak, oda a zárt lépcsőházon keresztül kóddal lehet...
2017.05.14barátokkal
Hangulatosan van megcsinálva a hely, tánctér plusz udvar, nyilván az elhelyezkedése is nagyon jó a lokálénak. Nekünk egy baráti társasággal már törzshely. 25-40 közt javallott, itt nem részeg 16 évesek vannak, nem túl trashy a társaság, de nem is túl posh. Eleve nem egy évtizedek óta létező...