Pocsék kiszolgálás

Fenyőgyöngye Vendéglő BudapestFenyőgyöngye Vendéglő Budapest a térképen

Gyenge 2014. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. március 21.
Március 15-én voltunk, délután ott, a " 2 személyes Fenyő-tál" kuponos akciójuk keretében.
Előre foglaltam asztalt telefonon, hogy tutira menjek,és persze megbizonyosodjak afelől is,hogy nyitva is vannak az ünnepi napon.
Mikor odaértünk,hirtelen azzal szembesültünk,hogy nem igazán vannak a pincérek a helyzet magaslatán...vagy nem tudták,hogy az étterem "benne van" egy kuponos akcióban,vagy nem volt kedvük a borongós,esős napon a vendégekhez.
Mi inkább az utóbbira tippelünk...sajnos :(
Miután "regisztrálták" a pincérek, hogy miért is jöttünk, az egyik, a legidősebb pincér, az asztalunkhoz "vezetett" minket.
Na abban nem volt köszönet!!!
Persze, nem várja el az ember, hogy úgy ugrálják körül őt, mint egy uralkodót, de legalább egy tessék, vagy egy foglaljon helyet vagy hasonló mondatfoszlány elhagyhatta volna a száját.
Nagy nehezen rádöbbentünk,hogy melyik lesz a mi asztalunk...és leültünk. A "kinti" részbe ülhettünk le végre,ahol majd megfagytunk...tudjuk,hogy nem volt azon a napon jó idő, de mivel az étterem belső része nem volt teljesen tele, így logikusabbnak láttuk volna,ha mindenkit a melegebb helyre ültetnek le...
A "mi" pincérünk azzal sem foglalkozott, hogy az étel felszolgálásáig szeretnénk-e fogyasztani valami innivalót...úgy otthagyott minket,mint eb a Szaharát...
Több,mint 10 perc, ismétlem 10 perc, elteltével kértük meg a másik, környékünkön "nyüzsgő" pincért, hogy hozzon nekünk innivalót,míg várakozunk az ételre...
Ő tőle aztán végre megkaptuk az italunkat (narancslé),mielőtt a tálat kihozták :)
Az ételre nem tudunk kifogást mondani, bőséges volt és finom, nem csalódtunk benne...
Értjük mi,hogy a kuponos akcióval nem biztos, hogy jól jár az étterem, de akkor vagy nem kell ilyet meghirdetni, ilyenben részt venni, vagy pedig úgy kell hozzáállni a dolgokhoz, hogy majd vége lesz egyszer, és mindent maximálisan megteszünk a bejövő ilyen vendégek elégedettségéért.
Sajnos, nem jöttünk el teljesen elégedetten, pedig nagy várakozással mentünk oda, mivel soha nem voltunk még ott, pláne abba a csodás környezetbe, ami körülveszi az éttermet.

Fenyőgyöngye Vendéglő további értékelései

2020.10.02családjával
Többször jártam ebben az étteremben. Szép környezet, látványos, szemet nyugtató kert, ami ápolt. Belül már kicsit avittas. Látszik, hogy próbálták felújítani, de minél olcsóbb megoldásokat keresve. Kényelmetlen szék. Nem lehetett drága, mint ahogy az asztalterítő sem. A séf sajnos túl óvatos a...
2020.07.21családjával
Nem igazán értem, hogy tud ez az étterem fennmaradni, talán csak az az oka, hogy jó helyen van. Az dicséretes, hogy megpróbálták a retroból a legtöbbet kihozni, gyönyörű a kert, újak az ablakok (visszakerestem, 2016-ban jártam itt legutóbb). Menüt kínálnak, ez mondjuk jó. Sőt, a pincérünkkel is...
2018.06.11gyerekekkel
Júniusi vasárnapi ebéd nagy csalódás volt. Levesek gyümölcsleves nagyon sós volt , Sajtleves savanyú,/ Visszaküldve/ húsleves víz színű / sóval borssal ehető/ Sajnos a bélszínt Hátszínből készítették, ami nagyon rágós kemény volt. Nem sorolom 6 voltunk . De senki nem volt most megelégedve az...