Nyáron a legklasszabb

Zappa Cafe BudapestZappa Cafe Budapest a térképen

Kiváló 2013. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. február 27.
Egy időben az egyik kedvenc helyünk volt, a barátnőimmel gyakran kiültünk ide kávézgatni, és traccspartikat tartani. Szép és hangulatos a tér. Egyszer elhúzódott a dumaparti, és megéheztünk, és kipróbáltuk a konyhájukat is. Utána is rendszeresen vissza tértünk és tatár bifsztek-partikat rendeztünk. Isteni finom, jók a levesek, és az a néhány fajta főétel,amit kipróbáltunk, nagyon rendben volt. A kiszolgálás megfelelő, bár nyáron, érthetően a tömeg miatt, kicsit lassabb, de bőven a tűréshatáron belül mozog.

Zappa Cafe további értékelései

2019.04.22a párjával
Egy késő délutáni tértünk be ide, miután egy másik teraszos étteremből csalódva távoztunk tekintve, hogy 15 perces üldögélés után sem szólt hozzánk senki. A Bistro előnyére szólt, hogy itt is volt "kiülős" rész. 1 perc múlva már ott is volt előttünk a pincérünk, kedvesen odaadta az étlapokat, és...
2018.06.13a párjával
Évek óta ha kedvünk szottyan egy kis belvárosi sörözgetésre, mindig ide szoktunk eljönni.A Mikszáth tér hangulata zseniális. Nyüzsgő, élettel teli, de a város zajától mentes hely, minden korosztály számára. A kiszolgálás kedves, udvarias és gyors. A csapolt sörök nagyon finomak és a kánikulában...
2018.02.06egyedül
A kiszolgálás lassú, a pincérek kedvetlenek. Az ételek közepesek, semmi extra, de semmi annál semmiképpen sem jobb. A hely régebben mondhatjuk hangulatos volt, de ma már minden sarkon a belvárosban hangulatosabb helyek vannak, igazából elmúlt ennek a helynek a fénye. Nyilván nyáron a terasz miatt...