Jó hely

Hachapuri Grúz Étterem BudapestHachapuri Grúz Étterem Budapest a térképen

2014. februárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. február 10.
Jól kitalált grúz étterem a város egyik legfrekventáltabb pontján. Félönkiszolgáló rendszerben működnek, félgyorsétterem stílusban: azaz sok minden készen van, a különböző ízletes golyócskák (ezekből kóstoltunk répás-diósat, spenótos-diósat és céklás-diósat), saláták, főzelékek, raguk. Frissen sütnek blinit, hinkalit (batyút), acharulit (hajót), imerulit (lepényt). Mivel siettünk, nem tudtuk kivárni míg megsül valamelyik különlegesség, így a golyócskák mellé még egy padlizsános előételt meg egy kenyeret kértünk. Izgalmas ízek, színek, illatok jellemezték ételeinket, legközelebb leülünk és szép kényelmesen étkezünk majd.
Hachapuri Grúz Étterem Budapest - Étel/italHachapuri Grúz Étterem Budapest - Külső kép

Hachapuri Grúz Étterem további értékelései

2023.06.18barátokkal
Különleges alkalomból jöttünk el ide, barátném szülinapját ünnepeltük. Az általa rendelt vegán étel noha maximálisan megfelelt az elvárásoknak, az általam rendelt csirke mitsvadi az adagot illetően igencsak fél fogra sem elegendő, arról nem is beszélve, hogy az étlapon nem tüntetik fel, hogy...
2019.10.17egyedül
A régi helyükön évekkel ezelőtt, a nyitás után nem sokkal jártam. Az idei évben néhány méterrel odébb költöztek az Andrássy útról a Bajcsyra. Ez a hely talán annyiból előnyösebb, hogy pont a Bazilika mögött található, a gyalogátkelőnél. A széles járdára hosszú terasszal települtek ki. A beltér...
2019.05.13családjával
Bár Grúziában még nem jártunk, fiunk ajánlására látogattunk el az étterembe, így azt sem tudom mennyire autentikus a felhozatal. Előzékeny fogadtatásban részesültünk, a pincér pont annyira volt vicces, vagy jópofa amennyire kell, egyáltalán nem volt tolakodó. Ha valaki akar, az utcai részre is...