Hármashatár-hegy népszerű bisztrója

Hangár Bistro BudapestHangár Bistro Budapest a térképen

2021. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 15.
A Hangár a népszerű budai kirándulóhelyen, a Hármashatár-hegyen található, nem messze a Guckler Károly kilátótól. Van egy tágas nyitott terasza, ahol a vendégek többsége is helyet foglalt, valamint egy szintén tágas, sok asztalos belső tér, a neve ellenére számomra nem hangárszerű volt, bár a belmagasság valóban nagy és a díszítése egyszerű, minimalista-közeli.
A nyári szezonban gyakorlatilag minden hétvégén esküvői helyszínként funkcionálnak. Ilyenkor szépen feldíszítik a belső teret, jó pár fotót láttam már ezekről az eseményekről, laza, fiatalos, természetközeli helyszín.
Az étlap rövid, egyszerű, bisztró jellegű. 3 leves (850-1.050 Ft), 4-5 főétel (1.950-2.950 Ft) körettel, savanyúsággal, 2 desszert (1.490 Ft). Inkább magyarosnak mondanám a konyhát: paprikás csirke, túrógombóc, sztrapacska is szerepel példaképpen az étlapon.
Az itallapon sörökből csak kommersz fajtákat láttam: Soproni-család, Heineken, Edelweiss, az egyéb italok terén szintén, gondolok itt a Rézangyal pálinkákra, a szekszárdi ház borának decije 350 Ft. Az olasz pörkölésű Mantaro kávé nem volt kiemelkedő, jó átlagos kávé élményt nyújtott. Egy eszpresszó 420 Ft, a cappuccino 490 Ft. A limonádé 690 Ft volt. Összességében egy kifejezetten jó hangulatú hely, szép környezetben, a természet ölén, gasztronómiai szempontból azonban nem nyújt izgalmat.
Hangár Bistro Budapest - Külső képHangár Bistro Budapest - Étlap/itallapHangár Bistro Budapest - Étlap/itallapHangár Bistro Budapest - Étlap/itallapHangár Bistro Budapest - Étlap/itallapHangár Bistro Budapest - Étlap/itallapHangár Bistro Budapest - Étel/italHangár Bistro Budapest - Étel/italHangár Bistro Budapest - MosdóHangár Bistro Budapest - MosdóHangár Bistro Budapest - BelsőHangár Bistro Budapest - BelsőHangár Bistro Budapest - BelsőHangár Bistro Budapest - Külső képHangár Bistro Budapest - Külső képHangár Bistro Budapest - Külső képHangár Bistro Budapest - Egyéb

Hangár Bistro további értékelései

2021.08.10gyerekekkel
Kutyasétáltatás kapcsán akadtunk a helyre. Felfedeztük, hogy kutyabarát, ezért betértünk egy italra. Majd egy ebédre. Majd havonta egyszer visszajártunk, kutyát sétáltatni, enni-inni. Már 4 éve. A hétvégi program részévé vált. Végül idén nyáron itt tartottuk a lányom esküvőjét, ami felejthetetlen...
2017.03.02a párjával
Hétvégén sétáltunk a Hármashatárhegyen, amikor felfedeztük a Hangár bisztrót, a kilátó mellett. Mivel ebédidő volt, megnéztük mit lehet enni, és elég szép választékot találtunk. Ettünk egy Palócgulyást ami egyenesen kitűnő volt, rég nem ettünk ilyen finomat. Sajnos a második fogás már...
2015.05.06a párjával
Szuper hely mind családdal, mind pedig párosan :) Mi a párommal tértünk be egy kicsit megpihenni és ebédelni kirándulás közben, a Bistró igényes és szép, a kaja is nagyon rendben van, nem elszálltak az árak sem. Látszik a kiszolgáláson, hogy szeretik az ott dolgozók a vendéglátást (véleményem...