Tudni kell, miért megyek be

Hanoi Étterem BudapestHanoi Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2014. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. január 15.
Sajnálom amit irok, de tényeket szolgáltatnék, éptítő jelleggel, hátha az üzletvezetőig eljut és tud változtatni rajta. Összetett értékelésem talán a végére érthető lesz.
Távol keleti ízekre mentünk, igy találtuk meg a Hanoi éttermet.
Nagyon kedves, nagyon aranyos pincérek voltak, de mégis valami nagyon hiányzik belőlük, a szakma.
Bármit is ettünk, az ételek minőségére egy rossz szót nem lehet mondani, isteniek voltak.
Hanem a kiszolgálás, nem azt az ételt kaptuk, amit rendeltünk, kicsit kusza volt az előétel - leves - főétel - desszert kiszállítása az asztalhoz. Csak példa, kihozták a desszertet miközben a levest ettük, holott volt még főétel is az sztaltársaságban. Kellett szólnunk, h elvihetik az üres tányért, ha már előbb hozték ki a következő ételt, s legyen hely az asztalon.
Dee ezek még viccesen tolerálható bakik, hanem a fizetés!
Itt volt döbbenet számunkra. Olyan alacsony számlát hoztak ki, h nem is értettük. Aztán rájöttünk, a másik sztal számláját állítoták össze nekünk. Képzelhetik mennyire lettek volna boldogok, mikor a mi, közel 3-4-szer nagyobb összegek kiviszik nekik?! Temészetesen szóltunk a pincérnek, aki egy laza bocsánatot sem kérve kihozta a számlánkat. És tudják, még a szeme sem rebbent meg, mikor egy fillér borravalót sem adtunk nekik.
Számomra ez érthetetlen benne.
Mindenesetre az ételek, az izek miatt vissza kell menni oda (is).

Hanoi Étterem további értékelései

2023.12.19egyedül
Tegnap a Zsigmond téren voltam, miután a kisebbségek napja volt, én meg ugyebár skandináv-balkáni eredetű, ott álltunk a hidegben sokáig, és a végén már más vágyam sem volt, csak egy jó meleg pho-t megenni valahol. Így aztán gyalog elindultam a sötétben és fáztam tovább szorgalmasan. Frankel Leo...
2016.08.16a párjával
Jó játék a szójáték, én se tudtam kihagyni, bár a Hanoi Étteremben fogyasztott ételek közül eddig a Pho leves ízlett legkevésbé. Jó volt, csak máshol még jobbakat ettünk. Beszéljünk inkább a legutóbbi látogatásunk menüjéről! Az a tengeri herkentyűkkel megpakolt Tom Yum leves! Nem találok rá...
2015.10.27családjával
Az étteremhéten vacsoráztunk a Hanoiban. Kifejezetten az étteremhétre összeállított étlapról választottunk 3 fogást fix áron. Mindannyian remek ételsort ettünk. A Hanoi Pho óriási volt, mind mennyiségileg, mind minőségileg. Teltház ellenére is gyors és nagyon kedves volt a kiszolgálás. Hamarosan...