Álljunk meg az indiainál!

Hathi Étterem BudapestHathi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2019. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 22.
A Hathi még mindig ajánlott kategóriás indiai gyorsétkezde, a dizájn az évek alatt mit sem változott, az étlap és a személyzet is nagyon állandónak tűnik. Árban továbbra is szinte verhetetlen a budapesti mezőnyben. Helyszín: Angyalföld, Frangepán utca sarok, messziről rikít a sárgára festett vaskapu. Mindössze 4 db parkolóhely van a bejárat előtt, de a környéken az utcák mentén amúgy könnyű helyet találni.
Az ételek kínálata évek óta szinte teljesen ugyanaz. 5-6 féle szószos csirke, kb. ugyanennyi vega, zöldséges szószos fogás.
A naan 300-350-400 Ft, most is fokhagymásat kértünk 2 db-ot (350 Ft), mindig frissen sütik. Pisztáciás-mogyorós, curry-s, paradicsomos-zöldséges, kókuszos-gyömbéres-paradicsomos csirkét vettünk (húsos főételek 700 Ft-tól, bárányhússal 1400 Ft-tól, 2 féle bárányos volt), 2 féle rizsből összesen 3 adagot. A kurkumás-zöldborsósban ezúttal némi pirospaprika ízt is éreztem. Összesen 4650 Ft-ot fizettünk.
Csomagolás egyszerű, puha eldobható műanyag, plusz nejlonzacsi ingyen.
Az ételek sokkal enyhébben fűszerezettek, mint általában az indiai éttermekben.
A hűtőben néhány izgalmas italt is láttunk, nemcsak a szokásos kólákat. A kiszolgálás egykedvű, vagy csak fáradt volt pénteken késő délután.
Hathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - EgyébHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - Külső képHathi Étterem Budapest - Külső képHathi Étterem Budapest - Külső képHathi Étterem Budapest - Étel/italHathi Étterem Budapest - Étel/italHathi Étterem Budapest - Étel/italHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - Étlap/itallapHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - Külső képHathi Étterem Budapest - BelsőHathi Étterem Budapest - EgyébHathi Étterem Budapest - Étel/ital

Hathi Étterem további értékelései

2019.10.15egyedül
Mivel a közelben lakom, gondoltam, ez is egy jó lehetőség arra, hogy néha itt ebédeljek. 4-ből 3-szor kritikán aluli volt a személyzet viselkedése, a teljesség igénye nélkül pl. kérdezem, kártyával fizethetek? Válasz: ha ott van a terminál, biztosan! Máskor csak simán kinevetett a másik hölgy....
2018.01.28gyerekekkel
Évek óta járunk ide vissza, ha indiai ételekre vágyunk. Véleményem szerint a város legjobb ár-érték arányú indiai étterme. Talán az étterem meghatározás egy kicsit túlzás, pontosabb lenne a kifőzde. A hely megjelenése ugyanis nagyon egyszerű, mondhatni puritán. A pultnál kell rendelni, lehet...
2018.01.28a párjával
Én és a párom nagyon sokszor voltunk ezen a helyen. Az ételek nagyon finomak és bőségesek. Nekem a kedvencem a butter chicken, általában ezt szoktam kérni. Megkóstoltuk az indiai joghurtos italt (lassit), ami nagyon finom volt. Az ételeket elvitelre is lehet kérni, illetve még házhoz is...