Nagyon finom ételek,de a házhozszállítás rossz

Hekk City Grillház BudapestHekk City Grillház Budapest a térképen

Kiváló 2019. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. január 26.
Az étterem közelében lakunk,ezért rendszeres vendégei vagyunk. Az ételek közül elég sokfélét kóstoltunk már,szinte soha nem volt baj velük. Nagyon finoman főznek. Az ételek általában,főleg kisebb vendégszám esetén gyorsan elkészülnek. Tény,hogy megváltozott a házhozszállítási rendszerük,de szerintem nem lett sokkal jobb. Rendeléseknél sokszor előfordul,hogy hidegen érkezik az étel és sokszor rosszul hozzák ki,nem azt amit rendeltünk,vagy ahogyan rendeltük. Viszont ha az ember elvitelre kéri,és megy érte,akkor nem tapasztaltam problémát. Akár 1 adag,akár 4-5 adag ételt rendel az ember,akkor is 20-35 perc alatt kész van.
A kiszolgálás átlagos,aranyosak,kedvesek.
Parkolás nem rossz,de ha sokan vannak,akkor kezdődnek a bajok.

Hekk City Grillház további értékelései

2022.12.12a párjával
A hétvégén akartunk egy jó ki sült halat enni, elmentünk hát régi kedves helyünkre, a Hekk City-be. Szombaton délben teljes csönd, semmi mozgás, zárva a hely. Hazamegyünk, nézem a honlapjukat (tudom, előbbkellett volna), ahol ez az üzenet olvasható: "Kedves Vendégink! A jelenlegi helyzet okán...
2020.11.07barátokkal
Modern, ízléses berendezés és az asztal foglalás is rendben volt. Sült halat ettünk és harcsapaprikást túrós csuszával, mivel e étterem halételekre specializálódott. De lehet más ételt is választani. Rendben volt az adag, az íze is, de semmi különös, mély benyomást nem hagyott. Limonádét mangósat...
2019.08.19a párjával
Tegnapi vacsora kellemesen telt az étteremben. Finom hal étel, elegendő mennyiség és meglepően kedves udvarias kiszolgálás. Többször jártam már ott de az új pincér úr nagyon maximális kiszolgálás án részesített bennünket. Látszott a mozdulatain és a beszédén hogy nem ma kezdte már, a rutin...