Sport és egészséges étel

Hill Bowling Étterem BudapestHill Bowling Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2014. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. október 6.
Az étterembe egy kuponos felületről jutottunk el. A kupon 1 óra bowlingozást, 2 órára korlátlan italfogyasztást, és egy 5 fogásos választható menüt tartalmazott.
Már érkezéskor érzéklehető volt személyzet készségessége, udvariassága. A főnök többször is megjelent, miközben játszottunk, és kóstolót kínált, illetve érdeklődött a hangulatunk iránt.
Sport után jött a vacsora. Mindannyian paleo-menüt kértünk. A kiszolgálás figyelmes volt. A főnök kérésünkre minden fogásról elmondta, miből, hogyan készült. Sőt még az alapanyagok olcsó beszerzési helyét is elárulta.
Az étkek nagyon finomak voltak! Tatárbifsztek paleo-piritóssal, paleo rakott burgonya, brokkoli krémleves pirított mandulával, citromos csirkemell zöldségágyon, és végül a házilag elkészített meggyfagylalt.
Az öt fogás tápláló, és kiadós volt. Vacsora után még megmutatta a főnök a heti menüket. Elnézve a kínálatot és az árat, mondhatom, hogy egy rendkívül izgalmas ízvilágú éttermet találtunk, ahol udvarias a kiszolgálás, és az árak is a földön járnak.

Hill Bowling Étterem további értékelései

2019.04.19kollégákkal
A munkahelytől nem messze lévő centrumban van. A parkolás elég nehézkes. Fizetős ugyan, de elég szűkös. Az étterem a bowling pálya mellett van. Fura, hogy ha valaki bemegy, szed, mintha semmi kontroll nem lenne. Pedig van. A személyzet jön, italrendelést vesz fel, miután már leültünk az...
2016.12.20kollégákkal
Egy meghitt, kellemes céges vacsorát szerettünk volna eltölteni itt külön elszeparált asztallal. Többszöri egyeztetés után nem azt kaptuk amit megbeszéltünk, sem az asztalunkat illetően, sem pedig az ételek minőségét illetően. Az árhoz képest nem hozta az elvárt színvonalat. A felszolgálók...
2016.05.03gyerekekkel
A fiam nem akart születésnapi bulit tartani, mondván, hogy ő aztán nem fog a többiek után takarítani! Én viszont úgy gondoltam, a 15. születésnapján mégis, legalább a közeli barátokkal lehetne egy közös programot tartani. Végül rátaláltunk a Hill Bowlingra és a szinte hihetetlenül kedvező...