hfeco étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg hfeco értékeléseit!

Olvasd el hfeco étterem értékeléseit!

Kóstoló, kedvezménnyel -

Vakvarjú Étterem - Újlipót Budapest

2016. áprilisban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. április 24.
A DiningCity ráadáshetében látogattuk meg az éttermet, melynek keretében 3. 300Ft-ért, egy adott keretből három fogásos menüt állíthattunk össze, kíváncsiságunk, ízlésünk szerint. Várakozással telve mentünk az étterembe, mert a foglalás időszakában készséges együttműködést tapasztaltunk az étterem vezetősége részéről. Az étterembe érkezve folytatódott ez a szívélyesség.
2016. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. április 17.
Az étterem fiatalos, hangulatos. A személyzet készséges, felkészült. A választék igen széles. Pizzától a különleges halételekig, szárnyastól a marhahúsig. Az adagok - befogadóképességem picivel átlag feletti - bőségesek. Terveztünk desszertet is, de annak már nem maradt hely, pedig mindketten csak főételt rendeltünk. Kétszer vacsoráztunk két egymást követő este az étteremben.
Kulináris túra, apró, de lényeges tévedéssel -

Dzsungel Kávézó & Étterem Budapest

2016. márciusban, családjával járt itt
Értékelt: 2016. március 23. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Az étterem különleges miliővel rendelkezik. Az étlap is számunkra újszerű volt. A vendégfogadás és kiszolgálás igen figyelmes, és udvarias. Az ételek különlegesek, finomak és szépek is. Az egyetlen bökkenőt a paleonak minősített finomságok tanulmányozásakor éltük meg. Sajnos, aki paleonak jegyezte a fogásokat, valószínüleg egyáltalán nincs tisztában ezen étrend szabályaival.
Ital nélkül remek -

Centrál Borház Étterem Érd

2015. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. augusztus 20.
Egy meleg nap kora délutánján tértünk be ebédelni az étterembe. A személyzet korrektül tájékoztatott bennünket a lehetőségekről. A svédasztalos ebédet választottuk kedvező ára és az ételek kedvünkre valósága miatt. Előtte még kértünk - a pincér javaslatára - egy kancsó limonádét. Az ételek finomak voltak, a desszertként kitett meggyes szelet is.
2015. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. augusztus 4.
Egy négynapos kirándulás alkalmával tértünk be az étterembe, ebédelni. A tágas belső tér nem sejthető, nem látható az utcáról. Pedig izgalmas, hangulatos a belső terem, és a terasz. Az ételek, amiket ettünk, ízletesek voltak. Ár-érték arányban is megfelelőek. A kiszolgálás udvarias, és szolgálatkész. A mosdó nagyon szűkös.
2015. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. augusztus 4. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy esti életmentő velőspiritósra tértünk be a Bécsikapuba. Majd ezek után még kétszer vacsoravendégei voltunk az étteremnek. Mindhárom alkalommal a teraszon foglaltunk helyet, ahol a falat középkori fegyverek díszítik. Erősíti a várhangulatot, hogy a felszolgálók - akik készségesek, és udvariasak - apród ruhában sürögnek.
Bőséges vacsora -

Branco Steak House Érd

2015. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. június 23. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Egy esős hétköznap este felé ültünk be az étterembe, ahol kevesen voltak. A kiszolgálás udvarias, és figyelmes volt. Az ételekről kimerítő tájékoztatást kaptunk. A megrendelt ételek minősége, és mennyisége minden várakozásunknak megfelelt. A maradékot kérésre bedobozolták. A számla egyensúlyban volt a szolgáltatással. Kellemes estét töltöttünk az étteremben.
2015. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2015. március 31.
Az éttermet egy menüakció keretében látogattuk meg. Egyszeri élménynek jó volt. A legmélyebb nyomot a grúz palackos limonádé hagyta bennünk. A halételek finomak voltak, mind az előétel, mind a főétel. A marhaleves kissé húshiányos volt. Az ígért szilvadzsem helyett paradicsompürét szolgáltak fel a hús mellé. A kemencében sült kenyér sajnos korosnak tűnt.
Sport és egészséges étel -

Hill Bowling Étterem Budapest

2014. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2014. október 6. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Az étterembe egy kuponos felületről jutottunk el. A kupon 1 óra bowlingozást, 2 órára korlátlan italfogyasztást, és egy 5 fogásos választható menüt tartalmazott. Már érkezéskor érzéklehető volt személyzet készségessége, udvariassága. A főnök többször is megjelent, miközben játszottunk, és kóstolót kínált, illetve érdeklődött a hangulatunk iránt.
2014. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2014. június 9.
Egy székesfehérvári kirándulás alkalmával itt vacsoráztunk. A hely roppant hangulatos.
A személyzet készséges, figyelmes, udvarias.
Az ételek különlegesek, fantáziadúsak, rendkívül finomak, és bőségesek. Az étkek tálalása művészi. Főfogást és desszertet fogyasztottunk. Jóllakottan távoztunk.
A hely előnye még, hogy SZÉP kártyát is elfogadnak.