Ázsiai ízek

Hoa Sen Vietnámi Étterem BudapestHoa Sen Vietnámi Étterem Budapest a térképen

2019. márciusban, üzleti partnerrel járt ittÉrtékelt: 2019. március 6.
A vendéglátóipari egység egy kínai/vietnami piac, illetve bútoráruház mellett helyezkedik el. Utóbbiban kutattunk pár új bútor után, majd megéhezve tértünk ide be. Mindig elvarázsol a keleti emberek munkabírása, pörgése, most sem volt másképp, a pincér srác rutinosan vette fel a rendelést. Utána hosszan vártunk, kétségtelen, a fogás biztos frissen készült, a konyhából vad sistergés volt hallható, lángok csaptak fel a wokok alól.
Oldalast ettünk, hozzá rizset, ami igen ízletes volt, magában meg lehetne enni. Az adag nekem egy kicsit szűkös volt, bár jóllehet, levest nem ettem. Közel lakunk, biztos ellátogatunk még ide.

Hoa Sen Vietnámi Étterem további értékelései

2022.03.13a párjával
Még kifelé mentem a reptérre, és eszembe jutott, hogy ma mikor és hol eszem valamit, amikor a szemem sarkában feltűnt s Sárkány Center. A manóba is, hát ez biztos megfelelő lesz! Tömbökön keresztül csak Sárkány Center, ez biztos tele van autentikus ázsiai kajáldákkal! Megvártam a nejemet, aki...
2020.10.04egyedül
Számos pozitív ajánlás alapján, miszerint itt található a legjobb vagy egyik legjobb pho a városban, látogattam el a Hoa Sen vietnámi étterembe, amely távol a belvárostól, a 18. kerületben a Sárkány Center Piacon található. 2011 óta működik itt az étterem. A piacon belül a 29-es számú épület...
2016.06.27családjával
Az étterem a Sárkány center két része kötött félúton található, egy okkersárga irodaház aljában, a bankautomata mellett. Már lassan több éve járunk ide több-kevesebb rendszerességgel. A Pho levesük egyszerűen mennyei. Egy marha húsos és egy rákos levest szoktunk rendelni normálméretben. Ez...
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére