Szülinapi szálka-kavalkád

Iguana Bar & Grill BudapestIguana Bar & Grill Budapest a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. december 21.
Barátnőmmel ültünk be megünnepelni a szülinapját, ő már többször is járt itt és bátran javasolta, hogy itt szívesen eltöltené a születésnapját velem.
Az étterem tényleg autentikus mexikói megjelenésében és jól megközelíthető.
Belépve viszont elég zajos a vendégtér, de végülis nem romantikus vacsorára érkeztünk.
Kértünk egy koktélt, ami nagyon finom volt és mindketten blackened lazac quesadilla-t rendeltünk.
Ízvilágban hibátlan volt, a tortilla viszont picit gumis. Viszont a lazacomban nem kis szálkák leptek meg a fogyasztás során, amik mivel tortilla alá voltak bújtatva, nem is voltak láthatók.
Szóltam a pincérnek, aki azt mondta nem szabadna, hogy a filében legyen, azonban határozottan szálkának néztek ki a tányérom szélén pihenve. Az ételt nem cserélte ki, de amikor pár harapás után még nagyobb szálkákkal találkoztam megmondtam, hogy ne haragudjanak, de ezt a fogyasztást nem szeretném kifizetni. Korrektek voltak és még egy ingyen desszertet is felajánlottak, amit elfogadtam.
A csoki brownie fagyival azonban olyan tömény és ragacsos volt, hogy két falat után a fogaimról nem tudtam leszedni a csokimasszát, így sajnos azt is ott hagytam, fene a hálátlan belemet...
A tulajdonos/étteremvezető maga is odajött megkérdezni hogy mik a problémák, ez egy nagyon szimpatikus dolog volt. Elmondtam őszintén és kultúráltan a véleményem és megköszöntem a figyelmességét.
Sajnos jól nem laktam, de kedvesen és higgadtan kezelték a nyűgöket, amik akadtak, így rossz érzés nincs bennem.
Még visszatérek, de ezúttal csirkés ételt rendelek, biztos ami biztos :)

Iguana Bar & Grill további értékelései

2021.10.19gyerekekkel
Családi ebédhez választottuk ezt a helyet. Nem foglaltunk előre asztalt, szerencsénk volt, hogy szombat délután mégis volt helyünk. Számomra a hely erőssége a hangulata és a kiszolgálás. Az ételek italok is hibátlanok voltak tulajdonképpen. A limonádé, végre egy hely ahol finom és nem csupa...
2019.12.17kollégákkal
Céges vacsorára érkeztünk 6-an. Mivel sajnos a glutén érzékenységem újra felütötte a fejét így a pincérünkhöz fordultam némi segítségért. Ajánlotta a chimichangát mert, hogy az kukorica lisztes, némi csípős szósszal, csirkével. - Mennyire csíp? - Neked a szószt amit alapból a tetejére szoktunk...
2019.04.14a párjával
A Heti Betevő egy jótékony civil kezdeményezés, minden héten rászorulóknak osztunk ételt. Bizonyos alkalmakkor egy-egy étterem is beszáll és ajándékként lefőz 140 adag ebédet, mint például ma is, az Iguána. Délben kiosztottuk a VIII. kerületben, este pedig elmentünk és jó érzéssel megvacsoráztunk...