Tisztes minőség tisztes áron

IKEA Budapest Étterem BudapestIKEA Budapest Étterem Budapest a térképen

2016. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 26.
Olvastam egy jó kis mondást arról, hogy ha el akarsz venni feleségül egy ifjú hölgyet, akkor vidd el az IKEÁba és ha miután onnan kijöttetek, még mindig el akarod venni, akkor ne késlekedj. Van ebben valami. Nekem legalábbis az IKEA nem tartozik a kedvenc helyeim közé, bár mióta van táblagép aminek segítségével értelmesen el lehet tölteni azt az időt míg az ember párja válogat, azóta nem annyira szörnyű számomra az itt töltött pár óra.
Az étterem korrekt minőséget kínál többször ettünk már itt rákot, lazacot, svéd húsgolyót. Legutóbbi látogatásom alkalmával csak két desszertet, mert rendesen ebédeltünk előtte. Ezek korrektek voltak.
Az átlagnál jobb, tisztességes hely az IKEA étterme, de csak az étteremért biztos nem mennék be.
IKEA Budapest Étterem Budapest - EgyébIKEA Budapest Étterem Budapest - EgyébIKEA Budapest Étterem Budapest - Étel/italIKEA Budapest Étterem Budapest - Étel/italIKEA Budapest Étterem Budapest - Étel/italIKEA Budapest Étterem Budapest - Étel/italIKEA Budapest Étterem Budapest - Étel/ital

IKEA Budapest Étterem további értékelései

2021.07.02egyedül
Bevásárlás közben nagyon finom és változatos ételeket fogyaszthatunk ebben a nagy, tágas étteremben. Soha nem lehet csalódni a hagyományos svéd ételekben. Az ital és kávé automatájuk kifogyhatatlan. A személyzet kedves, segítőkész. Sokszor kimondottan csak az étterembe megyünk, ami kissé...
2019.08.03a párjával
Pénteken munka végeztével, egy esős napon, azon agyaltunk hova menjünk enni? Ekkor beugrottak a svéd húsgolyók! Menjünk az Ikeába! Meg is érkeztünk egy kis utazás után, és itt megjegyezném, hogy igazán lehetne a belvárosban is egy Ikea, vagy legalább egy éttermi részleg. Szóval megérkeztünk....
2018.11.19a párjával
Ikea reggeli! Egy ideje hétvégenként elmegyünk reggelizni a feleségemmel az Ikeába. Standard kiszámítható minőség meleg reggeliből. Tojásrántotta, sült bacon, sült kolbász. Ami pedig új, az a pirított zöldség és a tócsni. Imádjuk mindkettőt. a legjobb az egészben, hogy amennyit megkívánsz,...