A böjtben is jó

Joe Bácsi Étterem BudapestJoe Bácsi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 17.
Kedves párommal idén a húsvétot megelőző 40 napban böjtöt tartottunk. Böjtünk abból állt, hogy nem fogyasztottunk húst, illetve semmilyen édességet. A zöldségek, sajtok, tésztafélék mellett a hal volt az egyetlen étel amit magunkhoz vettünk. Nagyon szeretem a halakat, azonban a böjtben rájöttem, hogy otthon elkészített változatai igen hamar megunhatóak, ha az ember legalább minden második nap ezt eszik. Egy késő este eszünkbe jutott, hogy nagyon megéheztünk, otthon viszont nem volt semmi olyan, ami alkalmas lett volna a böjtünkhöz, és szívesen is ettük volna. Kitaláltuk, hogy mi aznap este halas pizzát eszünk, de mivel 22 óra már el volt múlva, nehezen találtunk a város szélében nyitva pizzériát. Az interneten kutakodva gyomrunk Joe bácsi éttermébe "úsztatott el" bennünket.
Az étterembe belépve, kellemes meleg hangulat fogad, a fa burkolat, a hangulatos fény viszonyok egyfajta titokzatos romantikával öltöztetik fel a helyet. A pincérek, a kiszolgálás tökéletes volt. Miután leadtuk a rendelést, perceken belül megérkezett a várva várt halas pizzánk, mintha csak egy aranyhal teljesítette volna kívánságunkat, és csiribú-csiribá ott termett az étel előttünk. A pizza egyszerűen fantasztikus volt, tésztája épp megfelelő vastagságú, a feltét rajta megfelelő mennyiségű, íze pompás.
A pincérek lesik a vendégig kívánságait, az egyik kiszolgáló olyannyira profi volt, hogy kimenve az étkező térből, keresve a mosdót, még időm se volt megkérdezni merre találom, ő egyből útba igazított. Rejtély, hogy honnan tudta, mit keresek,én a profizmusának tudom be. Fontos megemlítenem (hiszen szerintem egy helyről sokat elárul), hogy a mosdóhelyiség makulátlanul tiszta volt, a kézmosónál szappan és kéztörlő is rendelkezésre állt (sajnos nincs mindenhol így).
Összefoglalva, teljes mértékben elégedett vagyok az étteremben kapott étellel, kiszolgálással, légkörrel, higéniával.

Joe Bácsi Étterem további értékelései

2024.04.14családjával
Katasztrofális estét töltöttünk a Joe bácsiban a kisebbik fiam születésnapját ünnepelve. A négy főből háromnak kihozták a főételt, majd a pincér Rám nézve csodálkozva kérdezte: ' Maga mit is rendelt?' Kiderült , hogy elfelejtették a rendelésem de megígérték, hogy gyorsan pótolják. A séf ajánlatát...
2024.02.16egyedül
2024.02.14-én rossz tapasztalat alapján szörnyű véleményt írtam. Másnap az étterem vezetője telefonon felkeresett és felajánlotta, hogy korrigálják a hibát és részemre egy vacsorát biztosítanak a nekem megfelelő időpontban. Többször is elnézést kért. Nagyon korrektnek tartom ezt és szeretném ezt...
2023.10.29
Pestszentimre központjában található ez az étterem, amely a környékbeli lakosok körében évtizedek óta nagy népszerűségnek örvend. Én is egy errefelé lakó egykori kollégámtól hallottam róla, ők a cimborájával törzsvendégek voltak, és hatalmas étel adagokat voltak képesek itt elpusztítani. Mi is...