Új kedvencem a XVIII. kerületi Kakas étterem!

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 4.
…már hallottam hírét a Kakasnak…

Elsősorban a XVIII. kerületi illetőségűek nem kis büszkeséggel beszélnek róla, mint a kerület egyik nevezetességéről.

„Kiválóak az ételek, fantasztikus a kerethelyisége, első osztályú a kiszolgálás! Az italválaszték minden igényt kielégítő!” Ilyen, és ehhez hasonló hírek keltették fel az érdeklődésemet.

Kedvelői minden vendégüket odaviszik, mert szeretik és büszkék rá.

Az Üllői út 288. számnál a József utcára fordulva, pár száz méter után, a József és Nágocs utca sarkán 2 emeletes családi ház áll. A Nágocs utcai oldalán földszintes, sokablakos épület ablakaiban muskátlik virítanak, ajtaját 2 tuja szegélyezi. A házzal szemben 12 állásos parkoló, de a ház oldala mellett is lehet parkolni, és persze a lakótelep első háza környékén is. Ezzel tehát nincs gond, jó helyen van.

Lássuk hát, mi az oka a jó hírének!

Az étterembe belépve, körülnézni sincs idő, máris ott terem egy pincér, megkérdezi a szükségeseket és egy megfelelő helyre kísér.

A berendezés kellemes, a székek kényelmesek, a dekoráció érdekes, a bárpult kirakata különösen izgalmas annak, aki szereti a különlegességeket! A pulton álló szép hajómodell az étterem emblémája.

És most jön a nagy attrakció, a kerthelység! Ilyet nem gyakran látni! A kertet 2 két oldalról asztalok és székek határolják, innen pazar kilátás nyílik a tóra, dombocskára és kis hídra. Mindenkit sétára csábít a látvány, hamarosan az aranyhalakat és a növénydekorációt csodálom. Kertészeti szakember lévén a kert tervezettségéről gondozhatóságáról és a növényállomány minőségéről is jó a véleményem.

Nézzük az étlapot!

Erről nem szándékozom részletes leírást és dicséretet megfogalmazni, mert az interneten bárki elolvashatja a tartalmát. Egyet azonban mindenképpen fontosnak tartok megjegyezni. Ez pedig az, hogy a szokásos fogásoknak nem adtak újabban divatos, hangzatos neveket, pontosan lehetett tudni, mi micsoda.

A választék fő jellemezője a hagyományos magyar ételek átköltése reform olaszos íz világúra. Gyakran használják a paradicsomot, olasz fűszereket, sajtokat, sonkákat. Kiválóak az ételek, társaságunkban mindenki a saját választásával volt megelégedve, el nem cserélte volna. A paleo és vegetárius ételeket is olaszos jellegűre alakítják.

Megkóstoltuk a libamájat, lazacot, bárányt, tökéletes volt mind a minőség, mind a mennyiség.

Magyarország 22 borvidékéről találhatunk különlegesen jó minőségű borokat, háromféle sör, német, cseh és ír szerepel a csapoltak listáján, kiváló a koktél és limonádé választék, ez különösen jó a meleg nyári napokon tikkadtan érkező vendégeknek. Többféle limonádéból is megittuk a legnagyobb adagokat, és az ételekhez megfelelő ital kiválasztását a pincérre lehetett bízni, aki megbízhatóan és jól döntött.

A pincérek pont akkor jelennek meg, amikor szükséges, nem alkalmatlankodnak feleslegesen, nagyon kedvesek és úgy tűnik, „sportot űznek” a minőségi kiszolgálásból. Kedvesek, vidámak,mosolyognak,egymást is inspirálják.

Két fogás között felálltunk, felsétáltunk a hídra, nézegettük a növényeket, kipróbáltuk a kerti padot, mint a gyerekek.

Megnyugtató volt a nagy tér, a többi vendég megfelelő „távolsága”, a szabad levegő és a ragyogó napsütés, utóbbi persze szerencse kérdése.

Családi események megünneplésére, esküvőkre, és egyéb alkalmakra is melegen ajánlható ez a gyönyörű étterem, amely minden tekintetben megfelelt a híre alapján kialakult elvárásoknak.

Budapest, 2016. 05.02.

Kazyjudit

Kakas Étterem további értékelései

2024.04.07családjával
Felháborodást keltett bennem és családomban, hogy miután évtizedek óta ide járunk ünnepekkor és máskor is. Két héttel korábban telefonon bejelentkeztünk, születésnapot ünnepeltünk 4 fő. Kértük, hogy a terasz ajtó mellé kapjunk asztalt. 13 órára szerettünk volna asztalt, de mivel 12 órára tudták...
2024.03.10a párjával
Regota jarunk ide,mert finom etelek es jo volt a kiszolgalas.2024.03.08.-an voltunk ott vacsorazni. Alkoholmentes pinacolada koktelt kertem.alkoholos eprest hoztak.jeleztem es semmi elnezest,ugy neztek pofavagassal egybekotvea problemas vendegigy tette le az eredetileg kert koktelom.kacsamajat...
2022.09.15a párjával
Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg...