Romantikus vacsora!

Kakas Étterem BudapestKakas Étterem Budapest a térképen

2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 15.
Feleségemmel ünnepeltük a házassági évfordulonkat ebben az éteremben. Az éterem bár kicsit eldugott és panelhazban a panoráma, de a belső kialakítás igényessége és a figyelmes felszolgálok mindezt feledtetik. Italválaszték megfelelő, sőt külön kiemelném az alkoholmentes koktélválasztékot és rengeteg ízesítésű limonádét. Az étlap elég sok ételt tartalmaz igy garantáltan mindenki talál kedvére való fogást. Az ételek finomak és bőséges adagok voltak.

Kakas Étterem további értékelései

2024.04.07családjával
Felháborodást keltett bennem és családomban, hogy miután évtizedek óta ide járunk ünnepekkor és máskor is. Két héttel korábban telefonon bejelentkeztünk, születésnapot ünnepeltünk 4 fő. Kértük, hogy a terasz ajtó mellé kapjunk asztalt. 13 órára szerettünk volna asztalt, de mivel 12 órára tudták...
2024.03.10a párjával
Regota jarunk ide,mert finom etelek es jo volt a kiszolgalas.2024.03.08.-an voltunk ott vacsorazni. Alkoholmentes pinacolada koktelt kertem.alkoholos eprest hoztak.jeleztem es semmi elnezest,ugy neztek pofavagassal egybekotvea problemas vendegigy tette le az eredetileg kert koktelom.kacsamajat...
2022.09.15a párjával
Először jártunk ott párommal. Törzshelyünk zárva volt, és jó alternatívának tűnt a Kakas. Mindketten Párolt grillezett zöldséget rendeltünk kecskesajttal és valami öntettel. Az ételre közel egy órát kellett várni, de ez volt a kisebbik baj. A nagyobbik, hogy a brokkoli, a karfiol épphogy meg...