Esküvő

Kispesti Halásztanya Étterem BudapestKispesti Halásztanya Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2013. júniusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 25.
Júniusban hívtak meg ide, egy esküvői vacsorára. Mivel a Kispesti házasságkötő terem mellett van, logikusnak tűnik ez a választás, és egyszerre több esküvői vacsorát is lebonyolítanak itt.
Az ételekkel tényleg nem volt gond. Előételnek levest kaptunk, ami finom volt, bár több személyre egyszerre hoztak ki egy nagy tálat, bőven jutott mindenkinek, bár kicsit menzás jellegű volt. Főételnek rántott tálat kaptunk, mindenféle jóval, mindenből több volt a tálon, így az osztozkodással se volt gond. Semmi extra, simán jó volt.
Azonban ami nem tetszett: említettem, hogy egyszerre több esküvőt is képes lebonyolítani a hely, van két "külön" terem, ami bent is és kint is összenyitható/átjárható.
Amíg mi ettünk, addig az ott elkezdődött buli zajait tisztán lehetett hallani, amit még toleráltunk. Bent lezárták kint a kerthelyiségben viszont nem, így a másik esküvőről folyamatos volt az átjárkálás, (gondolom ott nem volt külön mosdó), de igen zavaró volt, és kellemetlen. Amikor ezt megemlítettük a pincérnek, hogy nem-e lehetne valamit csinálni, csak vonogatta a vállát, mosolygott, majd kiment és fogadta az új vendégeket, akik teljesen idegenek voltak. Velünk nem törődtek sokat, gondolom ki volt fizetve az este, felesleges lett volna teperni.

Kispesti Halásztanya Étterem további értékelései

2022.09.21csoporttal
A 18. -19, kerület tradicionális helye, amióta én meg vagyok azóta létezik. Minden találkozómat ide szerveztem, akár családi, akár az elmúlt iskolai évek találkozóit. Probléma mentes és sikeres összejövetelek voltak. Ez köszönhető a tanya ideális helyének, jó megközelíthetöségének, befogadó...
2017.09.25családjával
Az étterem elvileg délben nyit. Ehhez képest 12 óra és hosszas kopogás után végre kinyitotta a pincér az ajtót. A férjem szülei már hetekkel korábban foglaltak asztalt egy konkrét(!) helyre, melyet meg is ígértek. Oda mégsem tudtunk ülni, mert az indok az volt: sok vendéget várnak és át kellett...
2016.11.06a párjával
Véletlen bukkantunk rá erre az étteremre a panelházak között.Tetszett a kockás abroszos,csárdajellegú belső tér. Amikor bementünk egy asztalnál ültek vendégek, pincér nem volt sehol. Egy pár perc várakozás után "előkerült". Egyből megkérdezte, hogy mit hozhat italt.Ezt elég furcsának találtuk....