Pestlőrinc legjobbja

The Chef and the Butcher Étterem BudapestThe Chef and the Butcher Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2018. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. március 22.
4 éve írtam utoljára értékelést erről az étteremről, azóta is többször megfordultunk erre, évente egy két alkalommal. Kicserélődött a személyzet, az étlap is változott az elmúlt években, de az ételek magas minősége maradt. A kiszolgálás legutóbbi látogatásunk idején nem volt annyira szívélyes mint korábban, de udvarias és szakszerű volt, azért azt illett volna megkérdezni, hogy mennyire ízlett az étel még akkor is, ha láthatóan elégedetten faltuk be a tekintélyes adagokat. Néhány régi kedvenc maradt az étlapon, amelyen bőséges a választék, az ételek mégis frissnek tűnnek, az árak a minőséghez és az adagok nagyságához képest értékarányosak. Továbbra is a preferált éttermek között tartjuk számon, fogunk még menni.
The Chef and the Butcher Étterem Budapest - Étel/italThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - Étel/italThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - Étel/italThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - Étel/italThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - Étel/italThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - Külső képThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - BelsőThe Chef and the Butcher Étterem Budapest - Étel/ital

The Chef and the Butcher Étterem további értékelései

2019.05.20a párjával
A László tanya régente egy általunk már többször látogatott műintézmény volt, de úgy láttuk egy időre bezárt, nem tudtuk kinyit-e még valaha. Most már egy jó ideje nyitva láttuk, ellátogattunk megint. Az enteriőr ugyanaz, az ételek hasonlóak maradtak. A picér egyedül dolgozott, és bár mindent...
2018.03.28barátokkal
Tegnap (03.27) jártam az étteremben egy barátnőmmel, olyan csajos ,együnk sokat és finomat napot tartani. Nem voltam még itt, ismerősök ajánlották, de nem csalodtunk benne . Az ételek finomak voltak és nem kellett sokat várni az elkészülésükre. A kiszolgálás, gyors , preciz és udvarias volt ....
2017.07.03családjával
Tegnap voltunk családi ebéden az étteremben. Tavaly és tavaly előtt is voltunk, és akkor nagyon finomat ettünk.De a tegnapi ebéd kiábrándító volt. Frissen sülteket (tálakat is) rendeltünk, amiket szinte hidegek és aszottak voltak. Köze nem volt a friss ételhez. A borjúpörkölt (talán öreg marha)...
Hotel Villa Völgy Eger - Napi ár reggelis ellátással
Napi ár reggelis ellátással
2026.04.01-ig
Hotel Villa Völgy Eger
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére