Poraiból feltámadt, de nagyon :-)

The Chef and the Butcher Étterem BudapestThe Chef and the Butcher Étterem Budapest a térképen

2019. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. május 20.
A László tanya régente egy általunk már többször látogatott műintézmény volt, de úgy láttuk egy időre bezárt, nem tudtuk kinyit-e még valaha.
Most már egy jó ideje nyitva láttuk, ellátogattunk megint.
Az enteriőr ugyanaz, az ételek hasonlóak maradtak.
A picér egyedül dolgozott, és bár mindent megtett a gyorsaságért és a kiszolgálás zökkenőmentességéért, látszott, hogy a lehetőségei határát feszegeti, ezért egy kicsit néha várakozni kellett, de ez nem volt igazán baj.
A levesben a májgombóc saját készítés, ez mindenképp jó pont, sajnos a burgonya krokett nem, ez pedig egy kicsit rosszabb pont.
Egyébként a húsleves, és a tárkonyos ragu leves is nagyon korrekt, ami meglepett, az a májas gombás malacpecsenye, ami kimondottan jó ízösszeállítással nagyon jó választásnak bizonyúlt. Kicsit túl volt sózva, de még nem olyan zavaróan, hogy az az élvezet kárára menjen.
Összevetve egy korrekt kínálatú, és jó hangulatú kis étterem a külvárosban, megfizethető árakkal.
Ajánlom

The Chef and the Butcher Étterem további értékelései

2018.03.28barátokkal
Tegnap (03.27) jártam az étteremben egy barátnőmmel, olyan csajos ,együnk sokat és finomat napot tartani. Nem voltam még itt, ismerősök ajánlották, de nem csalodtunk benne . Az ételek finomak voltak és nem kellett sokat várni az elkészülésükre. A kiszolgálás, gyors , preciz és udvarias volt ....
2018.03.22a párjával
4 éve írtam utoljára értékelést erről az étteremről, azóta is többször megfordultunk erre, évente egy két alkalommal. Kicserélődött a személyzet, az étlap is változott az elmúlt években, de az ételek magas minősége maradt. A kiszolgálás legutóbbi látogatásunk idején nem volt annyira szívélyes...
2017.07.03családjával
Tegnap voltunk családi ebéden az étteremben. Tavaly és tavaly előtt is voltunk, és akkor nagyon finomat ettünk.De a tegnapi ebéd kiábrándító volt. Frissen sülteket (tálakat is) rendeltünk, amiket szinte hidegek és aszottak voltak. Köze nem volt a friss ételhez. A borjúpörkölt (talán öreg marha)...
Hotel Castello & Thermal Spa Siklós - Tavaszi kényeztető wellness hétvégék
Tavaszi kényeztető wellness hétvégék
Hotel Castello & Thermal Spa Siklós
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással