Nagyon gyenge ár érték arány

Maharaja Indiai Étterem - Bécsi út BudapestMaharaja Indiai Étterem - Bécsi út Budapest a térképen

Szörnyű 2023. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2023. június 16.
Mai élményem: másodmagammal betértünk vacsorázni a Bécsi úti Maharaja vendéglőbe. Az egyik asztalnál ültek csak, amúgy üres volt a hely. A kiszolgálónő közölte, hogy oda üljünk, ahol teríték van. Fiam kérdezte, hogy ülhetünk e az ablak mellé, ahol nem volt teríték - megengedték. Kaptunk étlapot, rendeltünk. Közben konstatáltuk a következőket: a pult felől folyamatosan idegesitő csengőhang szólt ütemesen, a pohár koszos volt, az evőeszköz ragadt. Ezeket kicseréltettük, Az ételt megkaptuk kétes tisztaságú serpenyőben. A rizs sótlan volt, a csirke zöld volt ugyan a valamilyen páctól, viszont nagyon száraz és teljesen ízetlen. A lepény jó volt. Összesen 8000 ft ot fizettünk ezért a sok élményért. Hazaérve mindketten nagyon gyorsan viszontláttunk mindent a Wc ben. Nem ajánlom a helyet senkinek ha jót akarnak.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Maharaja Indiai Étterem - Bécsi út további értékelései

2024.03.04barátokkal
Meghivtak az étterembe,a kaják mennyeiek és hatalmas adagok,én szeretem az indiait,nagyon ínyenc kajak voltak és szépen talalva,szép színes is volt! A külseje retro,de nagyon finomak a kaják! Remélem visszajutok meg! Szerintem a negatív vélemények a konkurens cégtől szarmazhatnak,mert nem...
2022.05.23egyedül
A Bécsi úton kedvem támadt egy indiai ebédre ma. Miután leszálltam a villamosról a Katinyi mártírok parkjánál, lépés lépést követtet és bementem ide. Déltájt van, de teljesen üres a hely. Egy öregember mobilozott a pult melletti asztalnál, de láthatóan nem volt vendég, egy testesebb fekete lány...
2019.03.10egyedül
Az első Maharaja étterem 1994-ben nyitott meg. A pesti oldalon a Csengery utcai éttermükben az ezredforduló körüli években többször megfordultunk, de aztán elpártoltunk, nem voltunk maradéktalanul elégedettek. A budai oldalon az Amfiteátrum és az Óbudai Egyetem közelében van egy kis éttermük,...