Ellentétben önmagammal

Mami Konyhája - Lurdy Ház BudapestMami Konyhája - Lurdy Ház Budapest a térképen

Átlagos 2022. februárban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2022. február 10.
Ma ide esett a választásom, hazafelé néha ezen a vonalon megyek. Mami konyhájában három vagy négy nőszemély áll a pult mögött, az egyik takarít, törölget valamit valami ronggyal, aztán megkérdez engem is, én a roston májat emlegetem, mert ki van írva, ő nem érti, mutogat valami sülthúsdarabokat, én hangosabb májazok a maszk alatt, ő meg mutatja, hogy ja, az van, és rántott csirkemájakat emel fel egy tálcával. Erről lepotyognak valami rántott csirkemájak a pultra, a néni meg a takarítgatós kis kezével csak úgy megfogdossa, összeszedi és visszateszi. Egyből lemondtam a májról. Inkább akkor egy ilyen nagyobb csirkemellet. Meg krumplifőzeléket. A néni megvakarja az arcát, fülét, a száját, visszarakja a maszkot a fejére, majd enni pakol nekem. Háááát.... nem vagyok az az igaz sznob, elegáns helyeken is eszem, meg szutykos piacokon is, de látványosan a képembe tolni ennyi unhigiénikus perfomance-ot... és a vicc az, hogy jól főznek! Jó a hús is, a főzelék is! Nem is drága. De ez az egész viselkedés valami annyira prolintúli, ahogy az egész Lurdy Ház állandó közönsége is, nem is tudom, honnan jönnek... ezek nem a faluról jött kedves, szerethető emberek, meg nem is az a nagyvárosi fajta, hanem... nem is tudom, hogy fogalmazzam meg. Szóval, azok, akiknek ez így jó, ahogy van.
Tisztaság:Szörnyű
Mami Konyhája - Lurdy Ház Budapest - Étel/italMami Konyhája - Lurdy Ház Budapest - Belső

Mami Konyhája - Lurdy Ház további értékelései

2019.12.23a párjával
Plázákban vásárolva mindig megebédelünk valamelyik étkezdében. Mami konyháját szeretjük, mert igazi házias ízeket kóstolhatunk. Az árak elég jók és az adagok is megfelelőek. Mivel ebédidőben voltunk elég sokat álltunk sorba, de megérte. Finom sült oldalast ettünk petrezselymes burgonyával. Most...
2016.12.16gyerekekkel
Legutóbbi Lurdy-házas látogatásunk során többek között a Mami konyhájából is választottunk 2 fogást: spenóttal töltött palacsintát és zöldborsó főzeléket (1390 Ft volt a 2 együtt). Önkiszolgáló rendszerű gyorsétterem, a pultból kell választani, majd fizetés után műanyag tálcán viheti az ember az...