Kínai ebéd gazdagon

Mandarin Grill & Hotpot BudapestMandarin Grill & Hotpot Budapest a térképen

2019. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. december 15.
A Kőbányán lévő Chinatown-ba a Dunapanda hipermarket felkeresése végett mentünk, de ha már itt voltunk, úgy döntöttünk, hogy valamelyik szemközt lévő autentikus kínai éttermet is kipróbáljuk.
Meglepően hatalmas beltér, hosszú hodályszerű, több tucat asztal 4 sorban, amely akár nagyobb rendezvényekre is alkalmas helyszín. A falat manga mintás, vidám figurák díszítik. A feliratokat nem értettük.
Az étterem úgy tűnt, családi vállalkozásban működik, legalábbis úgy azonosítottuk, hogy anyuka, fia és lánya szolgáltak ki, talán a papa a szakács. Fura módon a 2 tinédzser korú fiatal közül egyik sem beszélt magyarul, talán kínai vagy angol iskolába járhatnak, az anyuka is csak kicsit pötyögött magyarul, pár kulcsszót tudott csak elmondani. Az étlapon csak az ételek neve szerepelt magyarul és angolul nem túl jó minőségű képekkel, de magát az étkezés rendszerét ebből nem lehetett megérteni. A hot pot Ázsiában több országban, pl. Koreában is népszerű, az asztal közepére beépített 2 rekeszes vastálban magunk főzhetjük meg a választott ételeket. Mi ezúttal inkább a grill-barbecue vonalat preferáltuk. Láttuk, hogy a másik asztalsoron olyan asztalok is vannak, amelyek közepén hosszában grill-lapot helyeztek el, tehát az asztaltársaság ott is saját magának sütögethet. A gyerekek miatt inkább elkészítve kértük az ételeket, természetesen erre is van lehetőség.
Az ételek egy része kifejezetten olcsó, de fogalmunk sem volt, mekkora lehet 1-1 adag, így elég bajban voltunk a rendeléssel, túl is rendeltük magunkat rendesen. Csirkenyárs 200 Ft, garnélanyárs 350 Ft, fűszeres pácolt halnyárs 350 Ft, adag rizs (hatalmas) 200 Ft, kukorica nyárson 350 Ft, burgonyachips nyárson 200 Ft (1-1- nyárs ára), adag húsos batyu 1200 Ft (a fiú azt mondta, 10 db van egy adagban, ehhez képest 15 db-ot kaptunk ennyiért), "raviolis" azaz wonton leves 500 Ft, hideg koreai tésztaleves 1480 Ft (ez is hatalmas adag volt), pirított tészta tenger gyümölcseivel 1480 Ft, tofu spenóttal 980 Ft.
A hal, a tofu, a tészta és a koreai leves is kitűnő volt, a garnélanyárs azonban csalódást okozott, túlszárították, és nehéz volt enni, mert a feje és a páncélja is rajta volt. A csirke kicsit csípős volt, de finom. Ahhoz képest, hogy eléggé zsákbamacska volt a kaja és extrém ételeket nem mertünk bevállalni (pl. disznó belsőségek, nagyon csípős ételek), valamint a nyelvi nehézségek ellenére is nekem összességében tetszett a hely, nagyon jóllaktunk kedvező áron, és a maradékot becsomagolva hazahoztuk. Én szívesen mennék újra, az étlap további fogásait felfedezni, némi rutinnal a mennyiségeket már ismerve tervezettebben rendelni.
Vizet lehet 1,5 literes palackkal is kérni, valamint vannak kínai ízesített teák, Tsingtao és magyar sörök a hűtőpultban.
5 főre összesen fizettünk 14400 Ft-ot úgy, hogy kb. annyi ételt csomagoltattunk el, mint amennyit helyben meg tudtunk enni.
Fizetéskor kaptunk egy teljesen kínai nyelvű blokkot, viszont lehetett bankkártyával fizetni.
A mosdó igénytelen, a papírt külön kellett kérni, nincs benne fűtés és egyúttal takarítószertárként is használják.
Mandarin Grill & Hotpot Budapest - Külső képMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étlap/itallapMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étlap/itallapMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étlap/itallapMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - Étel/italMandarin Grill & Hotpot Budapest - MosdóMandarin Grill & Hotpot Budapest - MosdóMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - BelsőMandarin Grill & Hotpot Budapest - Külső képMandarin Grill & Hotpot Budapest - Külső kép