18-as rendelés

McDonald's - Pesterzsébet BudapestMcDonald's - Pesterzsébet Budapest a térképen

Átlagos 2023. márciusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2023. március 17.
Pár évvel ezelőtt jártunk már itt párszor, most egy hétvégi vacsorára tértünk be a gyerekek kívánsága szerint. Pesterzsébeten a főút mellett, forgalmas helyen található.
Itt is van autós kiszolgálás, de mi inkább leparkoltunk a Meki saját parkolójában, majd helyben ettünk, illetve a maradékot elvittük haza. Sajtburger menüt (1010 Ft), két csirkeburger menüt (1000 Ft), valamint 20 db -os csirke nuggets boxot vettünk (2280 Ft) - melyhez jár 4 db szósz. A menü árak az áremelkedések ellenére még mindig az elfogadható kategóriában vannak szerintem, viszont a kis tálka ketchupért és majonézért felszámolt 210 Ft enyhén szólva túlzó. Már leírtam korábban is, de megteszem újra, külföldön a láncnál ezek ingyenesek, van, ahol ki van téve a pultra, és el lehet venni belőle szabadon. Igaz, ott nem szokás felmarkolni egy tucatot belőle azzal a jelszóval, hogy dehát ingyen van, vigyük csak!
Még egy cappuccinót ittam, ez volt az én "fogyasztásom" (760 Ft), megkérdezték, hogy tehéntejjel vagy "alternatív" növényi tejjel kérem-e. Hiába helyben kértük, és itt van külön kávézó részleg is, mégis papírpohárban kaptam a kávét, pedig van porcelán csészéjük is, ami valahogy mégis sokkal színvonalasabb lett volna, sőt, szemetet sem termelnénk. Bár a kanál már fából készült (kanalat sem kaptam, külön kellett kérni), és a zacskó is papír, meg már nincs műanyag szívószál, ennek ellenére rengeteg szemetet termel egy Mekis étkezés, rossz nézni. Még egy megjegyzés a kávéra, túlságosan forróra készítik.
Lehet az appnál is rendelni egyébként, de mi a pultnál az egyik alkalmazottnál tettük ezt meg.
Sorszám alapján vettük át utána az ételünket.
Az étteremben kifejezetten hideg volt, nem csoda, hogy a vendégek többsége kabátban ült, akik egyébként elég nagy számban voltak jelen vasárnap estefelé. Összesen 6500 Ft-ot fizettünk a felsoroltakért.
A mosdó elfogadható színvonalú volt.
McDonald's - Pesterzsébet Budapest - EgyébMcDonald's - Pesterzsébet Budapest - EgyébMcDonald's - Pesterzsébet Budapest - EgyébMcDonald's - Pesterzsébet Budapest - Egyéb