Ágnes naPippo

Millennium da Pippo BudapestMillennium da Pippo Budapest a térképen

Kiváló 2016. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 7.
Szerencsére az étterembe érkezésünkkor nem volt rajtunk kívül senki így kényelmesen szétnézhettünk és megcsodálhattuk ezt a hangulatos kis helyiséget. A pincérünk humora szenzációs volt és az ételek is isteni finomak voltak. Mire befejeztük a vacsorát szép lassan telt házas étterem lett. Ahogy a pincérek beszéltek némely vendégekkel arra következtettem, hogy sok a visszajáró törzsvendég és ez NEM VÉLETLEN!

Millennium da Pippo további értékelései

2016.12.28gyerekekkel
Sajnos rossz tapasztalattal távoztunk. Ebédelni mentünk ide,mert sok jót hallotunk a helyről.Volt szerencsém sziciliában tartózkodni majnem 2 hónapot így mondhatom,hogy végig ettem minden tradicionálisan sziciliai ételt. Érkezésünkor 5 percet álltunk az ajtóban az egy éves kisfiunkkal a...
2016.09.03kollégákkal
Ez az étterem jelenleg az ittjartam.hu Top5-ben szerepel, így már csak ezért is terveztem a meglátogatását, de ettől függetlenül kedvelem az olasz konyhát, így nem volt ellenemre kipróbálni. Bár ezt előzetesen nem láttam sem a honlapjukon, sem az étterem portálján, de mint kiderült ebédidőben...
2016.08.16barátokkal
Barátainkkal jártunk ezen a helyen, hallottuk, hogy remek pizzák kaphatók itt, és igaz a hír! ;) Hatalmas a választék, az adagok is, a pizza megfelelő vastagságú, gazdag feltétellel tálalták nekünk. Nemcsak pizza kapható, ezért a második alkalommal, amikor itt jártunk mást is kipróbáltunk, a...
Sándor Hotel Pécs - Napi ár reggelivel
Napi ár reggelivel
Sándor Hotel Pécs
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére