A Rózsa utcai megálló

Millennium da Pippo BudapestMillennium da Pippo Budapest a térképen

Kiváló 2016. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. június 26.
Egy kánikulai estére foglaltunk asztalt, hat felnőtt és egy kétéves részére. Mire megérkeztünk, nem csak az etetőszéket készítették az asztalunkhoz, de a csöpp kezekbe való, színes evőeszköz készlettel terítettek hozzá. Nem kellett külön kérni semmit, ez máris jó benyomást keltett.

A hangulatos helyiségről már szinte mindent leírtak előttem, nem akarom megismételni. Bár csöndben mosolygok azon, hogy egyesek szerint a kisföldalattiból megmentett burkolat, oszlopok, lámpák, meg a Rózsa utca felirat „valódi szicíliai hangulatot árasztanak”, de bevallom, sosem jártam Szicíliában. Így én bizony a kisföldalatti hangulatát éreztem, a kockás abroszokról régi pesti kisvendéglők jutottak eszembe, a Rózsa utcáról meg maga a Rózsa utca, de az étterem így is nagyon tetszett. ;)

A mosdó az emeleten található, és az oda igyekvők fedezték fel, hogy fent a légkondi is működik. Talán praktikusabb lenne a lenti, hangulatos, vendégekkel tele teremben bekapcsolni, mint az üres emeleti részben.

A pincérek nagyon kedvesek, hárman is megfordultak az asztalunknál. Barátságosak, közvetlenek valamennyien, de nem bizalmaskodók.

Vega előételt keresve kissé meglepett, hogy a grillezett zöldségeket „nem szokta ajánlani” az egyik pincér hölgy. Mi ennek ellenére reszkíroztunk (?), és mondhatom, a vacsora egyik legjobb eleme volt ez az összeállítás.
A pizzaválaszték hatalmas, maguk a pizzák is jó nagyok, amolyan „kétemberesek”, méretválasztási lehetőség sajnos nincs. Így ezekből hazavitelre is maradt.
Az egyéb ételek is igen nagy adagok, talán túl sok is a tészta a benne rejlő „kincsekhez” képest. Próbáltam együtt enni a pompás Linguini Luca alkotóelemeit, de bizony hamar elfogyott belőle a lazac, a zöldbab és a rák, maradt egy rakás tészta, amiből viszont a kétéves lakmározott jóízűen. Ketten is ezt az ételt választottuk, hárman pizzát ettek. Ropogós, finom, vékony alap, jól megpakolva. Mindenkinek ízlett, amit kapott, de a mennyiséggel senki sem tudott megbirkózni. Egyedül az olasz sonkával, zsályával, fehérborral sütött borjúhús fogyott el, ezt rozmaringos burgonyával kínálták.
Így aztán a gusztusos desszertek kóstolására most nem került sor. Talán majd legközelebb, ha ketten beülünk EGY pizzára. :)
Millennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - Belső

Millennium da Pippo további értékelései

2016.12.28gyerekekkel
Sajnos rossz tapasztalattal távoztunk. Ebédelni mentünk ide,mert sok jót hallotunk a helyről.Volt szerencsém sziciliában tartózkodni majnem 2 hónapot így mondhatom,hogy végig ettem minden tradicionálisan sziciliai ételt. Érkezésünkor 5 percet álltunk az ajtóban az egy éves kisfiunkkal a...
2016.09.03kollégákkal
Ez az étterem jelenleg az ittjartam.hu Top5-ben szerepel, így már csak ezért is terveztem a meglátogatását, de ettől függetlenül kedvelem az olasz konyhát, így nem volt ellenemre kipróbálni. Bár ezt előzetesen nem láttam sem a honlapjukon, sem az étterem portálján, de mint kiderült ebédidőben...
2016.08.16barátokkal
Barátainkkal jártunk ezen a helyen, hallottuk, hogy remek pizzák kaphatók itt, és igaz a hír! ;) Hatalmas a választék, az adagok is, a pizza megfelelő vastagságú, gazdag feltétellel tálalták nekünk. Nemcsak pizza kapható, ezért a második alkalommal, amikor itt jártunk mást is kipróbáltunk, a...