Kiszolgálásból dicséretes

Millennium da Pippo BudapestMillennium da Pippo Budapest a térképen

Kiváló 2016. szeptemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 3.
Ez az étterem jelenleg az ittjartam.hu Top5-ben szerepel, így már csak ezért is terveztem a meglátogatását, de ettől függetlenül kedvelem az olasz konyhát, így nem volt ellenemre kipróbálni.
Bár ezt előzetesen nem láttam sem a honlapjukon, sem az étterem portálján, de mint kiderült ebédidőben kínálnak 3 fogásos napi menüt. Érdekesség, hogy a heti étlap (1 oldalas) kizárólag olasz nyelvű, de a pincérek segítettek (amúgy a konyhai alapfogalmakat én is értem, bár sosem tanultam olaszul). A berendezés vidéki kisvendéglő hangulatú (van ilyen Olaszországban is, nem kevés), ha jól vettem le, szicíliai díszletekkel, az ablakban az olasz trikolórral, az előtérben hatalmas füstölt sonka és kolbász lóg le. Olasz sportmezeket is árusítanak, ez szerintem nem igazán illett bele a képbe, túlságosan központi helyen vannak kiaggatva.
A gombakrémleves kiváló volt, szerintem sehol nem ettem még ilyen finomat. A 2. fogás a heti menün írtakkal ellentétben nem citrommártásos csirke, hanem paradicsomos-olívás csirkemell volt sült krumplival. Ez annyira nem volt különleges, de az ízek harmóniája itt is hibátlan lett. A desszert erdei gyümölcs torta, ez volt talán a legkevésbé erős fogás, bár a gyümölcsök finomak, ízdúsak voltak, de a több órás hűtőben tárolás lerontotta némiképp a piskóta tésztalap puhaságát, könnyedségét. A 3 fogás 1750 Ft-ba kerül, ami az Andrássy úton egy ilyen népszerű és jó konyhát vivő helyen remek ár-érték arány. A pizzák is nagyon jól néznek ki, nagyon gazdag friss minőségi feltétekkel, szélén ropogós, belül puha tésztával. A normál étlap főételei hatalmas adagok.
Mivel az étlapon az italok nem aktuálisan szerepelnek (a korábbi Pepsi-csoportról a közelmúltban váltottak a Coca Cola családra), ezért az ásványvizet nem számlázták ki. Szervizdíjat nem számolnak fel. A pincérek közül különösen figyelmes és udvarias volt a középkorú férfi felszolgáló. A személyzet kék olasz sportmezt visel (Azzuri). Csúcsidőben ajánlott asztalt foglalni. 2 szintes az étterem, de ebédidőben csak a földszintet használják. A mosdók az emeleten vannak, az egy kicsit lelakott volt, főleg az étteremhez képest.
Millennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - Étlap/itallapMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - MosdóMillennium da Pippo Budapest - MosdóMillennium da Pippo Budapest - Étel/italMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - BelsőMillennium da Pippo Budapest - Külső képMillennium da Pippo Budapest - Külső képMillennium da Pippo Budapest - Külső képMillennium da Pippo Budapest - Külső kép

Millennium da Pippo további értékelései

2016.12.28gyerekekkel
Sajnos rossz tapasztalattal távoztunk. Ebédelni mentünk ide,mert sok jót hallotunk a helyről.Volt szerencsém sziciliában tartózkodni majnem 2 hónapot így mondhatom,hogy végig ettem minden tradicionálisan sziciliai ételt. Érkezésünkor 5 percet álltunk az ajtóban az egy éves kisfiunkkal a...
2016.08.16barátokkal
Barátainkkal jártunk ezen a helyen, hallottuk, hogy remek pizzák kaphatók itt, és igaz a hír! ;) Hatalmas a választék, az adagok is, a pizza megfelelő vastagságú, gazdag feltétellel tálalták nekünk. Nemcsak pizza kapható, ezért a második alkalommal, amikor itt jártunk mást is kipróbáltunk, a...
2016.06.26családjával
Egy kánikulai estére foglaltunk asztalt, hat felnőtt és egy kétéves részére. Mire megérkeztünk, nem csak az etetőszéket készítették az asztalunkhoz, de a csöpp kezekbe való, színes evőeszköz készlettel terítettek hozzá. Nem kellett külön kérni semmit, ez máris jó benyomást keltett. A...