Csalódás

Millennium da Pippo BudapestMillennium da Pippo Budapest a térképen

Gyenge 2016. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. december 28.
Sajnos rossz tapasztalattal távoztunk.
Ebédelni mentünk ide,mert sok jót hallotunk a helyről.Volt szerencsém sziciliában tartózkodni majnem 2 hónapot így mondhatom,hogy végig ettem minden tradicionálisan sziciliai ételt.
Érkezésünkor 5 percet álltunk az ajtóban az egy éves kisfiunkkal a kezünkben mert a babakocsi be sem fért így az előtérben hagytuk,mire oda jött hozzánk valaki.
Miután leülhettünk egy asztalhoz ami csak félig volt leszedve,kértük a pincérnőt,hogy melegítse meg a bébiételt aki közölte,hogy mindjárt,10 perc múlva elő is került az étlapokkal és elvitte a bébiételt.5 perc múlva visszahozta jéghidegen,felvette a rendelést.
Vissza vittem a pulthoz,hogy legyen kedves megmelegíteni ami most egy langyos hőmérékletre sikerült is,már inkább nem szóltam semmit mert a gyerek már nagyon türelmetlen volt az éhségtől.
Én egy Maccaruna alla Norma-t férjem egy Pizza Margherita-t kért.
Rigatoni érkezet mely sima paradicson szószban tocsogott és néhány max 6 félkarika grillezett padlizsán egy szórásnyi ricotta volt a tetején.
Ehető volt de kimondottan gyenge,előre elkészített sugo és rádobált hozzávalók.Nem igazán volt íze a paradicsomon kívül.Parmezán nem volt hozzá ahogy kanál sem,kérni már inkább nem akartunk semmit.A pizza tésztája kellemes volt de ízetlen volt a feltét.Az ételek feltűnően gyorsan az asztalra kerültek így feltételeztük,hogy nem lesz egy ínyenc fogás,sajnos így is lett.Az üditőket nem töltötte a poharunkba,azt már nekünk kellet.
Azon kívül,hogy nincs semmilyen lehetőség pelenkázni a gyereket a toilette ahogy a tábla jelzi az étteremben a szánalmas kategóriába esik.3 fülke van abból 1 zárható,a másodikon nincs zár a harmadikon konkrétan le van szakadva az ajtó.
Lehet hogyha nem babával érkezünk másképp néznénk és a türelem is nagyobb lett volna,de az ételek akkor sem voltak jók.Olaszországban egy Autogrilben jobbat lehet enni.
Nagyon szeretem a tengeri herkentyűket és lehet,hogy abban jobbak de most terhesen nem eszem ilyesmit.Sajnos mi már nem fogunk visszatérni,hogy ezt megtudjuk!
Tisztaság:Szörnyű

Millennium da Pippo további értékelései

2016.09.03kollégákkal
Ez az étterem jelenleg az ittjartam.hu Top5-ben szerepel, így már csak ezért is terveztem a meglátogatását, de ettől függetlenül kedvelem az olasz konyhát, így nem volt ellenemre kipróbálni. Bár ezt előzetesen nem láttam sem a honlapjukon, sem az étterem portálján, de mint kiderült ebédidőben...
2016.08.16barátokkal
Barátainkkal jártunk ezen a helyen, hallottuk, hogy remek pizzák kaphatók itt, és igaz a hír! ;) Hatalmas a választék, az adagok is, a pizza megfelelő vastagságú, gazdag feltétellel tálalták nekünk. Nemcsak pizza kapható, ezért a második alkalommal, amikor itt jártunk mást is kipróbáltunk, a...
2016.06.26családjával
Egy kánikulai estére foglaltunk asztalt, hat felnőtt és egy kétéves részére. Mire megérkeztünk, nem csak az etetőszéket készítették az asztalunkhoz, de a csöpp kezekbe való, színes evőeszköz készlettel terítettek hozzá. Nem kellett külön kérni semmit, ez máris jó benyomást keltett. A...
Ambient Hotel Sikonda - Nyugdíjas ár félpanzióval
Nyugdíjas ár félpanzióval
Ambient Hotel Sikonda
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással