Csalódás

Mix-R Pizza - Zugló BudapestMix-R Pizza - Zugló Budapest a térképen

Gyenge 2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 12.
A héten jártam itt, régóta ismerem, korábban sokat jöttünk ide legfőképpen pizzázni haverokkal. A mostani látogatásom során hatalmas csalódás ért összességében mint a kiszolgálás mint ételek minőségével kapcsolatban. Párommal érkeztünk, én pizzázni szerettem volna, a pincér egyből közölte kissé unottan(mint aki már végleg megcsömörlött) hogy a pizzára sajnos kb. 45 percet kell várni, mert hát sok a rendelés és a kiszállítás is..Én kissé csalódott lettem hogy még teltház sincs, mégis ennyit kell várni na mindegy..Limonádét szerettünk volna kérni, az nincs csak szokásos üdítők, én almalevet kértem, amit kihoztak langyos volt. A két főételre kb. 40 percet kellett várnunk, tehát így a pizza is maradhatott volna..A hagymás rostélyos amit kikértem szörnyen rágós és ízetlen volt, a krumpli sületlen. Só nem volt hogy ízesítsek(se fogvájó), az asztal ragadós. Annyi pozitív, hogy a párom étele(kijevi csirkemell) rendben volt. Végén kártyával fizettem, borravalót úgy éreztem nem szeretnék adni, a pincér érezhetően még jobban flegmábbá vált.
Sajnálom, de én ide többet nem megyek, pedig régen nagyon szerettem idejárni. A környékről nem tehetnek, de amilyen arcok elvonulnak közvetlen a terasz mellett, huhh..még a jó kajától is elmegy az ember kedve!:)
Tisztaság:Gyenge

Mix-R Pizza - Zugló további értékelései

2019.03.09családjával
Tegnap beültünk a zuglói MixR pizzériába, egy pizzára! Azt most hagyjuk, hogy a pincérnő olyan flegma volt, hogy legszívesebben pofán csaptam volna, hogy az öt pizzára, másfél órát vártunk, CSAK 3 tányért kaptunk, mert éppen "elfogyott", és 3 sör helyett "véletlen" négyet hoztak ki,...
2017.10.16gyerekekkel
Szombaton délután családdal, gyerekekkel ebédeltünk itt. Korábban már sokat hallottam a Mix-R-ről, elég jó véleményeket. Zugló, Bosnyák kereszteződés, forgalmas, jól megközelíthető, a szomszédos kis utcában lehet parkolni. Az étterem 2 teremből áll, mi a belső részben foglaltunk helyet. A...
2017.08.27családjával
Idén nyáron most voltunk itt másodjára, és a korábbi években is meglátogattuk már az éttermet. Visszatérő vendégek vagyunk, mert finomak az ételek, nagy a választék és az adagok méreteivel is meg vagyunk elégedve. Ami negatívumot említenék, az a kiszolgálás. Először is a pincér nem egyszer...