All You Can Eat... mongol módra

Mongolian Barbecue BudapestMongolian Barbecue Budapest a térképen

2014. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. június 29.
Családi ebéden jártunk itt vasárnap, telefonon foglaltunk asztalt. 5 éves kor alatt gyerekeknek ingyenes, felnőtteknek 5.490 Ft, amelyben a standard italok is benne foglaltatnak.
Az árnyékolóval fedett belső kertben foglalunk helyet, az asztalnál kényelmesen elférünk, a szomszédokkal nem ér össze a hátunk, mint sok más étteremben, viszont lejtős a talaj, és emiatt az asztal is ferde, ezért az italokkal vigyázni kell. Szökőkút csobog középen, a sarokban pedig egy arab lámpásokkal díszített dohányzó sarkot alakítottak ki. Az innivalókat 0,5 l-es kancsóban szolgálják fel a házi limonádét és a gyümölcsleveket is, így sokkal praktikusabb. A gyerekek kapnak szívószálat is a pohár mellé.
Az ételek a svédasztalon változatosak, kellemesek és frissek, én nagyon sok félét tartottam szimpatikusnak és ki is próbáltam. A saláták közül hideg tésztasaláta, cézár saláta, mindkettő finom, friss volt. Köretből szerintem lehetett volna valamivel több, fűszeres sült krumpli, párolt újburgonya, zöldséges barna rizs és galuska volt. A melegpultban sült kacsacomb lila káposztával, borjúpaprikás, paradicsommal és mozzarellával sült tengeri tőkehal, narancsos-gyömbéres csirkemell, hortobágyi palacsinta, töltött cukkini kapormártásban... ízre és fűszerezésre is kellemes volt. A grillen süthető húsok választéka nagyon érdekes és különleges, szerintem Budapesten elég egyedülálló a kínálat, pl. kumiszban érlelt ló, pácolt muflon, gida, bárány, stb. Az ételek felett feliratok jelzik, hogy melyik milyen húsból milyen fűszerezéssel készült. Ezekből több félét is kóstoltam, pár perc alatt elkészültek a frissensültek.
A desszertek választéka gyengébb volt, poharas krémek, puding, 4 féle süti (ezek szerintem túl édesek voltak, és nem igazán lehetett ráismerni az "eredeti" ízre pl. a Sacher esetében). A gyümölcssaláta viszont ízletes volt.
Összességében ajánlom, kellemes hely, a benti részben van egy különterem is (kb. 20-25 főre, pár éve munkatársakkal itt voltunk). A mosdó tisztaságára lehetne kicsit nagyobb gondot fordítani, de papír és kéztörlő természetesen volt.
Mongolian Barbecue Budapest - Külső képMongolian Barbecue Budapest - Külső képMongolian Barbecue Budapest - BelsőMongolian Barbecue Budapest - BelsőMongolian Barbecue Budapest - BelsőMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - EgyébMongolian Barbecue Budapest - Külső képMongolian Barbecue Budapest - Étel/italMongolian Barbecue Budapest - EgyébMongolian Barbecue Budapest - MosdóMongolian Barbecue Budapest - BelsőMongolian Barbecue Budapest - BelsőMongolian Barbecue Budapest - BelsőMongolian Barbecue Budapest - Étlap/itallap

Mongolian Barbecue további értékelései

2019.11.10barátokkal
Már többször jártunk az étteremben, de most óriási csalódás ért minket. Asztalt foglaltam, jött is a szokásos visszaigazolás. Az időpont közeledtével többször próbáltam elérni az éttermet, sikertelenül. Az étteremhez érve, azt tapasztaltuk, hogy zárva felújítás miatt. Többször néztük a honlapot...
2019.04.23a párjával
Párommal voltunk itt vacsorázni. A hely kicsit lelakott és sötét. Tetszett hogy az ételeket frissen és előttünk készítették el a kiválasztott húsokból és zöldségekből. Viszont az nem tettszett hogy a pultban voltak nem túl friss ételek is. Több svédasztalos helyen voltunk már,de ez kihagyható...
2018.02.12a párjával
20 évvel ezelőtt voltunk utoljára itt, gondoltuk most megint megnézzük. Kár volt! Már a belépésnél vissza kellett volna fordulni, olyan büdös állott szag fogadott bennünket, de az éhség győzött. Bár volt ruhatár, de senki nem szólt, hogy be lehet tenni a kabátot, később tértünk vissza ide,...
Portobello Hotel Esztergom - Wellness pihenés félpanzióval
Wellness pihenés félpanzióval
Portobello Hotel Esztergom
Hotel Medián Hajdúnánás - All in one wellness csomag teljes ellátással
All in one wellness csomag teljes ellátással