Júliusban a Mostban

Most Kortárs Bisztró BudapestMost Kortárs Bisztró Budapest a térképen

2019. júliusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 8.
A szállásomhoz legközelebbi éttermet kerestem, így az Ó utca felől közelítettem a helyet. A nyári nagy melegben hangulatos volt a romkocsma szerű kerthelyiség. Viszont csak néhány ventillátor gondoskodott a hűvösebb klímáról, ez egy kicsit kellemetlen volt.
Érkezésemkor tele volt volt a kerthelyiség, ennek ellenére gyorsan érkezett a pincér. Megtévesztő volt a hétköznapokon biztosított napi menü kiírás az ajánlótáblán szombaton, amitől nem bírtam elszakadni, így napi levest rendeltem és ropogós csirkemellet lilakáposzta-salátával és steakburgonyával. Meglepődtem, mikor csak a csirkemellett hozták, mivel félreértettük egymást a pincérrel, mert napi leves szombaton nincs.
A felszolgált étel tálalása mutatós volt, az ízek és az alapanyagok minősége is rendben volt.
A belső teret nem tudtam szemrevételezni, az árak kissé drágák, de összességében elégedett voltam az étellel és a kiszolgálással.
Most Kortárs Bisztró Budapest - Étel/ital

Most Kortárs Bisztró további értékelései

2018.04.22barátokkal
Véletlenül tértünk be a Most-ba: megtetszett a dizájn. Az étlap is szimpatikus volt, maradtunk egy baráti vacsorára. Mivel rosé kacsamellet rendeltem, gondoltam jó lesz hozzá rosé bor: a pincér nem mondta, milyen boruk van, csak hozta. Kicsit melegebben a kelleténél, egy átlagosa, semmilyen...
2016.11.28egyedül
A Most nevű helyen voltunk már pár éve, akkor ettünk is, alapvetően meg voltunk elégedve. Ha jól emlékszem, itt működött jó régen az Articsóka, amit Alkonyi László lehúzott egy minden bizonnyal jogos kritikában a Borbarát hasábjain, nem tudom, hogy történt, de azóta sem olvastam a Borbarátban...
2014.08.12barátokkal
Minden reggel elmegyek a bejárat mellett, mert errefelé járok dolgozni. Egyik este úgy adódott, hogy a barátokkal ide ültünk be. Van egy nagy nyitott udvara, romkocsma jellegű, ami az Ó utca felől közelíthető meg, itt kényelmetlen fa székek és padok vannak és sóderral van felszórva az udvar, ami...