Zsúfolt és drága

Most Kortárs Bisztró BudapestMost Kortárs Bisztró Budapest a térképen

Átlagos 2014. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 12.
Minden reggel elmegyek a bejárat mellett, mert errefelé járok dolgozni. Egyik este úgy adódott, hogy a barátokkal ide ültünk be. Van egy nagy nyitott udvara, romkocsma jellegű, ami az Ó utca felől közelíthető meg, itt kényelmetlen fa székek és padok vannak és sóderral van felszórva az udvar, ami egy beépítetlen telken került kialakításra. Elvileg van egy kinti pult is, de ez ottjártunkkor nem volt nyitva, lehet, hogy csak hétvégén üzemel. Sokan bringával jönnek, amit biztonságosan le lehet parkolni a falnál. A pincéreket az egyen pólóról lehet felismerni, de sötétedés után ez nem mindig egyszerű. A kerthelyiség gyakorlatilag tele volt, 1 szabad asztalt sikerült találni, ahol elfértünk. Bevallom, meglepődtem.
Az italok nagyon drágák, abszolút túlárazottak. Pl. legolcsóbb bor 1 dl 450 Ft-nál kezdődik, 1 üveg bor 3.500 Ft... egy limonádé majdnem ezer Ft, a legolcsóbb kommersz csapolt sör 580 Ft (Soproni), kisüveges Heineken 690 Ft, koktélok 1.500 Ft, megmondom őszintén, kissé le voltam döbbenve. Ételt nem ettem, arról nem tudok nyilatkozni.
A benti rész amúgy hangulatosabb, bár a jó idő miatt senki nem volt benn, én is csak a mosdó miatt, az egyik fal egy nagy könyvtárfalnak néz ki, de ez csak egy "álfal".
Összességében túlértékelt, felkapott hely benyomását keltette, egy csomót kellett várni az italokra, és a fizetésnél is vadászni kellett a személyzetre. Nekem nem jött be, hamarabb léptem is, mint a társaság kemény magja. A zárt étterem rész bejárata a Zichy utca felől nyílik.
Most Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - BelsőMost Kortárs Bisztró Budapest - Étlap/itallapMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső képMost Kortárs Bisztró Budapest - Külső kép

Most Kortárs Bisztró további értékelései

2019.09.08egyedül
A szállásomhoz legközelebbi éttermet kerestem, így az Ó utca felől közelítettem a helyet. A nyári nagy melegben hangulatos volt a romkocsma szerű kerthelyiség. Viszont csak néhány ventillátor gondoskodott a hűvösebb klímáról, ez egy kicsit kellemetlen volt. Érkezésemkor tele volt volt a...
2018.04.22barátokkal
Véletlenül tértünk be a Most-ba: megtetszett a dizájn. Az étlap is szimpatikus volt, maradtunk egy baráti vacsorára. Mivel rosé kacsamellet rendeltem, gondoltam jó lesz hozzá rosé bor: a pincér nem mondta, milyen boruk van, csak hozta. Kicsit melegebben a kelleténél, egy átlagosa, semmilyen...
2016.11.28egyedül
A Most nevű helyen voltunk már pár éve, akkor ettünk is, alapvetően meg voltunk elégedve. Ha jól emlékszem, itt működött jó régen az Articsóka, amit Alkonyi László lehúzott egy minden bizonnyal jogos kritikában a Borbarát hasábjain, nem tudom, hogy történt, de azóta sem olvastam a Borbarátban...