Jó kis hely

400 Bár Budapest400 Bár Budapest a térképen

Átlagos 2012. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. március 23.
Kellemes atmoszférájú belvárosi pub, ahová mindig érdemes betérni egy pohár Chardonnay-ra vagy kettőre.
Legutóbb barátaimmal jártam itt, sajnos szabad asztal hiányában a pultnál töltöttük az estét, de így is nagyon jól mulattunk.
A kiszolgálás teljesen rendben zajlott, alig várom, hogy újra meglátogassam a helyet.

400 Bár további értékelései

2017.09.24barátokkal
Ma odavitt az ügyem, el nem tudtam volna képzelni, miért olyan messze, végigkutyagoltam a Kazinczy utcát és végül megtaláltam. A legvégén. Hát, biztos van jobb megközelítés is. Úgy ránézésre teljesen semmilyen helynek tűnt, lehet, rossz időpontban voltam, de a szombat délután 16-17 óra azért...
2016.08.20barátokkal
A 400 nevű egységben jártam már vagy négy éve, akkor csak ittunk, most kipróbáltunk egy ételt is. A felszolgálástól nem voltunk oda, a pincér ritkán néz az asztalok felé, többet dumál szakácsokkal, a számlát is nagyon lassan kaptuk. Egyébként nem volt udvariatlan. A dizájn nem túl megnyerő,...
2016.04.10barátokkal
Kétszer jártam már az étteremben. Mindkétszer baráti társasággal. Érdekes volt a változatos menüsor, melyben különböző nemzetek ételei szerepeltek. Én a délszláv mellett döntöttem: pljeskavicát rendeltem (majd másodszor is). Nagyon jó választás volt. Az ételt frissen készítették, olyan volt,...