Északi stílusú kézműves kávézó és pékség

Nor/ma BudapestNor/ma Budapest a térképen

Kiváló 2019. augusztusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 22.
Egy újabb kézműves csúcspékség, a Kálvin tér közelében. A csendes nyitáskor már megnéztem őket, azóta már visszatértem párszor. A kenyereiket a kihelyezett kóstolókból sikerült is végigtesztelni, hát valóban nem rosszak, sőt!
Ők skandináv típusú kenyereket készítenek, itt helyben van a sütöde is, az üvegfal mögött meg lehet figyelni az elkészítés mozzanatait.
A sláger termékük a kardamomos tekercs (450 Ft), ami szerintem is nagyon jól sikerült, irtó finom, de a sós péksütik is ajánlottak. A paradicsomos és tökmagos csavart rúd (400 Ft) is bejött.
A kakaós csiga nem volt annyira átütő, azt ettem már jobbat máshol.
Finom a kávé, lehet helyben is kávézni, bár sok hely nincs rá.
Nor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - EgyébNor/ma Budapest - Külső képNor/ma Budapest - Külső képNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - BelsőNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - BelsőNor/ma Budapest - BelsőNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étlap/itallapNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - Étel/italNor/ma Budapest - BelsőNor/ma Budapest - Külső kép

Nor/ma további értékelései

2022.07.20gyerekekkel
A Kecskeméti utcában járva jöttünk be ide a skandináv kézműves pékségbe, ahol korábban a közeli munkahelyem okán többször is megfordultam már, de az utóbbi időben nem volt errefelé dolgom. Csodálatos kenyérillat fogadott, és egy nagyon kedves pultos lány. Bár késő délután lévén már nem volt...
2019.12.20egyedül
Nem készültem ide, de az utcáról benézve nagyon csábító volt, hogy szemünk láttára készül az áru. Úgyhogy bementem. És nem bántam meg. (Azt már csak kifelé menet vettem észre, hogy egy oklevél tanúsítja, miszerint ez a pékség egyike Budapest 10 legjobb pékségének.) És, ha már bementem vásároltam...
2019.09.24a párjával
Nem sokkal a nyitás után voltunk jártunk először a pékségben, a közelben lakva gyakran végig sétálunk a Kecskeméti utcán. A zárás előtti percekben féláron lehetett megvenni a megmaradt péksüteményt, így éltünk a lehetőséggel. Normál áron meglehetősen drágán az áruk, egy kis darab kenyér 900 Ft-ba...