Botràny

Nótafa Vendéglő BudapestNótafa Vendéglő Budapest a térképen

Gyenge 2017. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. november 19.
Egy kellemes vacsoràra indultunk a csalàdommal,mivel régebben jàrtunk itt gondoltam miért is ne.Az este végére ràjöttem, hogy azért ne mert:

1. Minimum 3percet vàrtunk mire feltűnt bàrkinek is hogy megérkeztünk heten.
2. 10 percet vàrtunk, hogy egyàltalàn jöjjön egy pincér az asztalhoz.
3. Kiderült hogy csak egyszerre lehet rendelni úgyhogy ha valaki még nem vàlasztott akkor még vàrunk.( Ezt közölték is velünk)
4. A halàszléhez szerettünk volna kenyeret kérni, de még mi kértünk elnézést.
5. A ràntott máj kicsit nyers maradt...
6. A somlóit nem is szeretném minősíteni.
7. A fizetésre egy jó negyed órát vàrtunk de nem baj addig nézegettük ahogy a pincérek mâr rakjàk fel a székeket a többi asztalra.
8. A szàmla nagy részét szépkàrtyàval fizettük a fennmaradó összeget készpénzzel mêg ezek ellenére is adtunk jattot mert hàt azêrt mégis de nyilvàn szó sem lehetett túl nagy összegről egy ezres pont elég volt ( lehet sok is) de azért kedves felszólgàlónk megkérdezte hogy ''ennyi?''

A vendéglátás terén hatalmas hiànyossàgokkal küzd ez a hely és szinte biztosan nem megyünk többé és ahogy hallottam màsok is csalódottan tàvoztak.

Nótafa Vendéglő további értékelései

2024.04.27a párjával
Nem ajanlom senkinek! Szörnyü a hely. 25-ken vacsoraztunk a páromal. Magyaros kaját szerettem volna enni. Ehetettlen volt a marhapörkölt és a holsten szelet. A számlát kézel irott papirdarabkára kaptuk.Soha többet nem jövünk.
2023.07.23barátokkal
Ismerős ajánlására látogattuk meg a helyet. Elmondás szerint csúcsszuper, hangulatos, nagyonnagyon... Az elmondásból a hangulat valóban meg volt. Kis, eldugott étterem, ahol érdekes módon valahol a Diósárok környékén éreztem magam a budai hegységben. Nagyon jó a kerthelyiség, de a beígért...
2022.08.12a párjával
Már jártunk itt régebben és nagyon elégedettek voltunk. Most alapvetően két problémánk volt. Az étterem árai aránytalanul magasak lettek. A felszolgált ételek nem voltak sem rosszak, de különösebben jók sem. Közepesek és frissensültekhez képest kicsit langyosak. Más minden rendben volt, de ezt a...