Maga a Paradicsom!... ja... ez a Paprika :)

Paprika Vendéglő BudapestPaprika Vendéglő Budapest a térképen

Kiváló 2014. márciusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. május 3.
Márciusban Izlandról látogatóink érkeztek. Szerettek volna kipróbálni valami igazán magyaros éttermet, s mivel sok jót hallottunk előtte a Paprikáról, célba is vettük.
Nem foglaltunk előre asztalt, és akkor is épp telt-ház volt, de a kedves pincér felajánlotta a 10 perc múlva üresedő teraszi asztalt. Egyértelmű volt, hogy kivárjuk, így addig elszívtunk egy cigit. A 10 perc még nem telt le, mikor a pincér kiszólt, ha várunk néhány percet, bent is megüresedik egy asztal.
Utólag örülök, hogy hűvös volt, máskülönben elszalasztottuk volna ezt a gyönyörű berendezést.
A tálalás étvágygerjesztő, az ételek zamatosak, teljesen megérték az árukat. A kiszolgálás páratlan, a hangulat pazar.
Remélem, ha külföldiek nélkül megyünk is ugyanilyen élményben lesz részünk!

Paprika Vendéglő további értékelései

2020.09.04családjával
Tegnap jártunk az étteremben egy alkalmat ünnepelni. Kedves türelmes kiszolgálókkal találkoztunk. Hangulatos, tiszta az étterem. Amit rendeltünk minden friss, és nagyon finom volt! Mostanában ilyennel nem találkoztunk! A szakácsuk kitűnő! Legközelebb is menni fogunk!
2018.04.10gyerekekkel
Húsvét hétfőn kirándultunk Budapestre, a Városligetet és környékét szemeltük ki. Már itthon szétnéztünk, hogy hol lenne érdemes enni egy jót, így találtam rá a Paprika vendéglőre. A Városligettől egy kényelmes séta után meg is találtuk a vendéglőt, pont ebédidő volt, asztalfoglalásunk nem volt,...
2017.06.11családjával
Először húzósnak kinéző árak eltörpülnek az adagok mérete láttán. Születésnapra mentem, de "munkaebéd" lett belőle. Munka volt megenni a rendelvényem. Először nézz körül, hogy mekkorák az adagok, mert biztos, hogy "túlrendeled" magad. A csapatból páran csomagoltatták a maradványt. Érdekes és...