Pho 100%

Pho 74 BudapestPho 74 Budapest a térképen

Kiváló 2018. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. január 2.
Véletlenül bukkantunk rá a helyre séta közben, de biztos, hogy legközelebb már direkt megyünk arrafelé. Kicsit megijedtünk, mert amikor beléptünk, rajtunk és a tulajon kívül nem volt más az étteremben, de végül kellemesen csalódtunk. A kis adag leves is rengeteg (egy átlagos női gyomornak, párom a normál adagot ette). A garnélás verzió sem kerül dupla annyiba, mint pl. a marhás és nem spórolják ki belőle a rákot. Alig várom, hogy más fogásaikat is megkóstoljam.

Pho 74 további értékelései

2023.10.25egyedül
Ha egy jó ebédre gondolok, gyakran Liza jut ezembe, jól megközelíthető helyen van ez a kedves kis vietnami étterem, ahol a pho is átlagon felüli. Szóval tegnap, sokadjára, megint ellátogattam ebéd ürügyén ebbe a kis gasztroszentélybe, de valami nem stimmelt... először fordult elő, hogy nem volt...
2021.08.23egyedül
Viszonylag ritkán járok vissza ugyanoda, inkább mindig felfedezek, de a Móricz Zsigmond körtéten ma eszembe jutott Liza, a vietnámi rókatündér és nem is késlekedtem, hanem rövid ügetésben Lizáig. Kicsit restellem a hűtlenségemet, régen, a kezdetekkor sokat jártam ide, hetente biztos, imádom a...
2019.12.12egyedül
A Gárdonyi téren lévő vietnami levesezőt már korábban futólag láttam, csak kívülről, nem mentem be, mert mostanában annyi ilyen hely nyílt, és különösebben nem keltette fel az érdeklődésemet. Az itt olvasott pozitív vélemények alapján döntöttem úgy azonban, hogy felkeresem. Késő ebédidőben, 2...