Amikor a külsőségek miatt elvész a lényeg...

Rozmaring Vendéglő BudapestRozmaring Vendéglő Budapest a térképen

Gyenge 2015. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. május 11.
Ballagási vacsorán jártunk, több hasonló foglalás is volt egyszerre az étteremben. Ennek megfelelően mindenre várni kellett - nem is keveset. A levesek finomak voltak, de túl sósak. A főételes vegyes tálnak nem volt koncepciója, nagyon sokféle hús és köret került rá teljesen össze-vissza módon, kihűlve, kiszáradva, át nem gondolt adagokban. Ettől függetlenül voltak rajta finom részek, a pincérek általában kedvesek, jópofák voltak, de a kilátásról hamar elfeledkeztünk a nagy várakozás közepette... Volt időnk bent is körbenézni, a plafonról lelógó A4-es papírdekoráció például a meglepetés erejével hatott ránk, nem igazán növelte a hely eleganciáját...

Rozmaring Vendéglő további értékelései

2024.02.01gyerekekkel
Néhányszor már jártam itt, jó emlékeim maradtak a helyről, ezért egyeztem bele, hogy itt tartsuk lányom születésnapját. Az ételek - amelyekre amúgy igen sokat kellett várnunk -, most sajnos egy közepes menza szintjén mozogtak. Csomós rizs, hideg köret, rágós, kiszáradt húsok, másodosztályú...
2023.08.01gyerekekkel
Négy felnőtt és egy gyerekkel ebédeltünk, az ebéddel és a kiszolgálással meg voltunk elégedve. A fizetésnél megkérdeztem, hogx a számlában benne van-e a szervízdíj. A pincér azt válaszolta, hogy nincs. A számla 22.000 ft. volt. A szokásoknak megfelelően 10% borravalót 2.000 ft-ot adtam. Otthon...
2019.08.01üzleti partnerrel
Céges munkaebéddel kapcsolatosan járunk az étteremben. Az étterem könnyen megközelíthető, kultúrált parkolási lehetőséget biztosító hangulatos helynek ígérkezett, ezért választottuk ezt az éttermet. Nem okozott csalódást, kedves fogadtatást követően csendes nyugodt körülmények között tudtunk...