Sötét középkor

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem BudapestSir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2012. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2013. április 11.
Születésnapi vacsorára voltunk hivatalosak. Mivel ez egy lovagi étterem, a személyzet be van öltözve, a mellékhelyiség kínzókamrának van "álcázva". Ez a gyerekeknek bejön, de sztem elég silány a megvalósítás. Eleve ellenérzésem van a nagy zabálás típusú éttermekkel, mert nem sokat, hanem jót szeretek enni. az adagok hatalmasnak tűnnek, de a nagy részük becsapás, viszonylag kevés hús, és óriás adag garnierung. Óriási pörgés van, sok hangos orosz turistával körítve. A sokadalomban a pincéreket néha nehéz elérni, és így sokszor várni is kellett...
Tisztaság:Gyenge

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem további értékelései

2023.12.25családjával
Kétszer voltam ezen a helyen,és másodjára csak azért mentem mert előzőleg mikor barátnőmmel voltam kimondottan jól éreztük magunkat.Megvoltak azok az apró de nem elhanyagolható apróságok amelyek jó pofa hangulatot adnak. Második alkalommal ezért is látogattam vissza ezúttal a fiammal,ez amolyan...
2019.03.21családjával
Két ünnep között, 4 főre - asztalfoglalással érkeztünk egy délutáni vacsorára.A „becsekkolás” fura volt. Az étterem bejáratában áll egy hölgy, aki fogadja a vendégeket, majd walkie talkie-val beszól az étterembe, hogy ki érkezett.Nekünk 4-5 percet is kellett kabátban ácsorogva várni,...
2017.09.29kollégákkal
Bőségtálat kaptunk a szokásos buciban felszolgált tárkonyos borjúragu leves után. A levesben csak mutatóban úszkált néhány húsdarab, de sebaj, majd a főétel, a sültektől roskadozó tálak enyhítik éhünket. Az alig világításban csak tapogatóztunk s ízlelő bimbóinkkal ismertünk fel étkeket. A...
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással
2024.12.31-ig
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa
65.065 Ft / 2 fő / éj-től all inclusive ellátással
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel