Remek, hangulatos vegán hely

Slow Foodiez BudapestSlow Foodiez Budapest a térképen

Kiváló 2017. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. november 6.
A minap fedeztük fel a Nagykörúttól egy percnyi járásra működő, de azon kívül eső Slow Foodiez nevű vegán helyet, amiről csupa jót mondhatunk.
A kiszolgálás kedves, bár a tegezés egy ötven körül járó pár esetében kockázatos, mi nem vettünk rossz néven, akkor sem, ha egy sokkal fiatalabb hölgytől jött.
A beltér otthonos, meghitt, szeretnivaló, vendégmarasztaló. A galérián ültünk le, ahol jó néhány igényes gasztronómiai kiadvány kellette magát, Nigella Lawson Gordon Ramsay ás mások tollából.
Ebédet csak féltizenkettőtől szolgálnak fel, így reggelik közül kellett válasszunk, ami viszont nem volt könnyű. Igaz csak ötféle reggelit kínálnak, de ezek közül hármat is vonzónak találtunk, végül egy csicseriborsólisztből készült, tojásmentes „omlettet” kértünk (1290), továbbá mártogatókat (750), ami uborka, paprika és répahasábokat fedett, kétféle helyben készült ízletes szósszal és nyers aszalványokkal. Megtudtuk, hogy a napi leves is elkészült, így abból is kértünk, sütőtök-krémleves volt, tökmagolaj pöttyökkel. Ezutóbbi műfajban ettem és főztem már meggyőzőbbet is, de ez sem volt rossz, a két főétellel pedig maradéktalanul meg voltunk elégedve.
Az italfront is igényes, a Hübris nevű kézműves sörfőzde nedűit tartják, továbbá néhány igényes bort Szekszárdról és Villányból.
Slow Foodiez Budapest - Étlap/itallapSlow Foodiez Budapest - Étlap/itallapSlow Foodiez Budapest - BelsőSlow Foodiez Budapest - BelsőSlow Foodiez Budapest - BelsőSlow Foodiez Budapest - Étel/italSlow Foodiez Budapest - Étel/italSlow Foodiez Budapest - BelsőSlow Foodiez Budapest - BelsőSlow Foodiez Budapest - Belső

Slow Foodiez további értékelései

2016.12.25egyedül
Ebben az étteremben nincs apelláta, kizárólag hús nélküli ételeket találhatunk, de még ennél is tovább mennek, egészen a raw vegan fanatikusokig. Nem vagyok vegetáriánus, de sokszor ettem már vega étteremben, és sajnos az átlagos tapasztalatom az, hogy hús hiányában sokszor a fűszerezés és a...
Hotel Wellamarin Zamárdi - Napi árak
2024.12.30-ig
Hotel Wellamarin Zamárdi
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással